Mijn lijst met blogs

vrijdag 30 augustus 2024

Paperlovers 3

V
Vandaag plaats ik gelijk maar 2 kaarten die al klaar liggen om gefotografeerd te worden en dan gelijk ook plaatsen. In het boek paperlovers zat een mooi stevig vel a-4 papier in roze en rode ruiten. Deze sneed ik in vieren. Voor de eerste kaart gebruikte ik een deel van dat stuk. Rood en zwart zaten ook in het boek, en thuis maakte ik de kaart af. Of witte klaprozen bestaan weet ik niet, maar die doet het goed op de kaart. Gefeliciteerd met de lettertang , een vlindertje en wat zwarte steentjes. De sketch is meende van Cheerful, maar die is al afgelopen. Lieke vond de kleuren geweldig omdat ze into roze en rood is. 
1 deel plakte ik op een basis kaart en is wat kleiner geworden dan normaal. Het kaartje is 12,5 cm x 9,5 cm. De bloem maakte ik thuis van allerlei verschillende bloemen. Een grote papieren bloem, daarop een stoffen bloem en weer een papieren bloem, dit vastgezet met ene splitpen. De blaadjes komen uit de restjes bak. Ook de open rits komt uit de restjesbak. Tekst weer met de lettertang en nog wat steentjes erbij.
                          
Ook hier maakte ik bijpassende enveloppes bij, en de kaarten wachten op een nieuwe eigenaar.
Challenges:
Try it on Tuesday (tuesdaytaggers.blogspot.com): voor dames
Unicorn Challenge Blog: flowers
Vanmiddag start ons creatieve café weer. Het weer is nog goed, dus we kunnen lekker buiten onder het afdak gaan zitten. Ik heb er weer zin in. Luisteren naar iedereen hoe ze de zomer gehad hebben.
Een fijne dag vandaag!
Groet, Nelleke 
 

9 opmerkingen:

Daphne zei

Mooi hoor, intens, deze kleuren.
Ik vind de 2de met de grote bloem als blikvanger erg mooi.
De sketch van je eerste kaart herkende ik meteen.
Mijn label bericht staat weer terug op mijn blog hoor.
Ik ben aan het stoeien geweest met een "voorgeprogrammeerd" bericht, zucht.
Maar het is gelukt volgens mij, we gaan het morgen zien.

Martha zei

Mooie kaarten Nelleke
heel fleurig en blij!
Veel plezier vanmiddag, liefs Martha

Anita van Deur zei

Prachtig deze serie kaarten en heel mooi zijn de kleuren bij elkaar, mooi ontwerp en leuke stansen gebruikt. Veel plezier vanmiddag.

GerJanne zei

Ze zijn allebei heerlijk fel van kleur. Mooi dat contrast! En het was weer heel gezellig bij je!
En boffen dat we buiten konden zitten he!

Karen Letchworth zei

It's such a treat to have you stop by and share your wonderful art with us at Word Art Wednesday. I'm so grateful, and I hope you'll join us again soon. Have a blessed and creative week.

Henriët zei

Mooie kaarten! Lekkere knal kleuren heb je gebruikt.
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Schitterende kaarten Nelleke en de kleuren zijn geweldig…ik hou hiervan! Gezellig dat je café weer open is, het lijkt me zo leuk maar ook zo ver weg haha.
Groetjes Ellen

Mrs.B zei

Lovely cards, love the bold flowers.
Thanks for sharing at Try it on Tuesday.
Avril x

Mia zei

Beautiful card! Thank you so much for entering our challenge at Try it on Tuesday. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
Mia
Designer for Try it on Tuesday
craftartista.blogspot.com {My Blog}