Mijn lijst met blogs

donderdag 8 augustus 2024

Knusse en warme dagen

Net voordat we naar Denemarken gingen heb ik de Kerstkaarten, die ik altijd op 'de deel' hang, opgeruimd. Daarvoor in de plaats kwamen de kaarten van mijn verjaardag en mogen daar heel lang hangen.
De zelfgemaakte bewaar ik, de niet zelfgemaakte kijk ik na en de kaarten waar ik wat mee kan, bewaar ik ook. 2 kaarten hadden mijn aandacht, omdat ik de kardinaalsvogel, zo'n prachtige vogel vind. Die legde ik alvast klaar met bijpassend papier, om deze na de vakantie af te maken.
De eerste kaart was een klein kaartje en vond het leuk om de buitenste rand van de kaart te bewaren. Daardoor konden de blokjes niet uit elkaar gelegd worden, maar naast elkaar, en deze zijn verhoogd opgeplakt. Het geeft ook wel een leuk effect. Gemat op donkergroen en wit papier. Dit alles kwam op designpapier en dit op een kraft kaart.
Wat kleine sterretjes en een klein strikje was genoeg voor deze kaart.
Challenges:

Deze kaart maakte ik op dezelfde manier. Omdat de vogels rood zijn, koos ik rood en wit  papier om te matten dat daarna op  lila designpapier kwa . Dat was voor mij al een uitdaging op zich, want ik zou niet vaak kiezen voor lila en rood.  Verder ook hier er niets bij gedaan, alleen een tekst en wat gouden sterretjes.
Weer twee kerstkaartjes erbij, en wederom weer erg leuk om te maken.
Groet, Nelleke 


 

22 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Nelleke.
Vandaag fietsen we naar Ruurlo.
Groetjes Elle-jeanne

Anita van Deur zei

Ze zijn heel mooi en zo kleurrijk.

Daphne zei

Leuk is dat hè, zo bezig zijn en "oude" keuren te recyclen.
Ze zijn alle 2 heel erg leuk, vooral de eerste vind ik mooi.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk om zo kerstkaarten te recyclen tot nieuwe zelfgemaakte kerstkaarten Nelleke. Die eerste vind ik schitterend. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

erg mooie kaarten, een prachtige vogel de kardinaalsmuts.
groetjes Alma

!neke zei

Ze zijn heel erg leuk !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Claudia's kaartjes zei

Gaaf!!
Awesome!!! Really great
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Trijntje zei

Je hebt mooie kerstkaarten met/van de hergebruikte papiertjes gemaakt . Groeten Trijntje

Nicolette zei

Hele mooie kaarten Nelleke.
Groetjes Nicolette

Anoniem zei

Wat een mooie kaarten. Kan me voorstellen dat deze achter blijven voor recycling. Heel mooi gedaan. Veel plezier in Denemarken . Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Martha zei

Prachtige gerecycled kerstkaartje, Nelleke
Mooi gemaakt!
Liefs Martha

Henriët zei

Leuk om je oude kerstkaarten op deze manier opnieuw te gebruiken. Ze zijn erg leuk geworden.
Groetjes van Henriët

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie kerstkaartjes heb je gemaakt. Mooi dat je aan hergebruiken doet. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Angélique zei

Heel leuke kaarten met die vierkantjes. Als ze zo tegen elkaar komen zou je misschien de vierkantjes ook op verschillende hoogte kunnen opplakken?
Je hebt weer goed gerecycled.

Hobby Hoogland zei

Wat een leuk kaartje , mooie vogels.
groetjes Marjan.

Annemarie en Merit zei

Heel mooi hoe je die kaarten weer hergebruikt, ze zijn prachtig.
Gezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

GerJanne zei

Zeker leuk om deze kaarten of eigenlijk plaatjes te recyclen! Mooi met dat iets verhoogd opplakken.
Ja, die kardinaalsvogel is echt heel mooi!

Kaartenkraam zei

Beide kaarten zijn erg mooi geworden, prachtige afbeeldingen.

groetjes van Ank

Femminde zei

Wat een super mooie kerstkaartjes!! Zo tof met die blokjes.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

SmilynStef zei

what a fun holiday design ... so very glad you shared your Holiday Leftovers with us at Jingle Belles.

Inkyfingers zei

What a clever mosaic design and it is so pretty.
Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.

lauren bergold zei

Very sweet! So pleased you could join our Jingle Belles fun celebrating Holiday Leftovers!