Mijn lijst met blogs

dinsdag 27 augustus 2024

Mees is geboren

Weer met een kaartje uit concepten. Waarom die er zo lang in heeft gestaan weet ik eigenlijk niet. Ik denk omdat ik die wilde bewaren voor een uitdaging waar baabykaartjes gevraagd worden. 
Bij Suzan op facebook worden geboortekaartjes gevraagd. Dus daar kan deze kaart mooi aan meedoen. Deze maakte ik voor de ouders van Mees. 
Het lieve hertje mocht op de kaart. Een letterslinger met zijn naam en designpapier is van MD. Dit alles kwam op kraft. Nog wat sterretjes en hartjes en een tekst van Els?
Dat weet ik niet meer, wel dat het leuk was om deze kaart te maken.
Tot morgen dan ben ik er met het KKT. De kaart moet nog gemaakt worden, maar het papier ligt al klaar en heb al een ideetje, dus dat zal vast wel lukken.
Groet, Nelleke

 

9 opmerkingen:

Martha zei

Heel leuk dit babyfelicitatiekaartje, Nelleke
Mees gaat al naar school zeker...hihihi
Liefs Martha

!neke zei

Super leuk !!!!!
groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuk kaartje voor Mees, mooi hertje is het.
groetjes Alma

Anita van Deur zei

Enig kaartje!

GerJanne zei

Schattig kaartje met dat hertje! En Mees gaat al naar school? Of is het nog niet zo'n oud kaartje??

GerJanne zei

Tsss.... zie ik nu dat Martha hetzelfde vraagt! Hoe is het mogelijk!

Angélique zei

Ach, wat een dotje van een kaart, zo schattig! Heel mooi gemaakt Nelleke, zo'n mooie eenheid.

Trijntje zei

Leuke babykaart voor de geboorte van Mees.Heel schattig met het hertje. Groeten Trijntje

Nancy zei

Hey Nelleke,
Altijd fijn om een geboortekaart met dit hertje tegen te komen. Ik gebruikte ze ook voor de geboortekaarten voor Eva. Dat was een heel werkje... Kan je altijd gaan zoeken op mijn blog onder het geboorte-thema...
De kaart voor de grootouders werd mooi!
Liefs,
Nancy