Mijn lijst met blogs

donderdag 29 augustus 2024

Kringloopgeluk

Vorige week maakte ik gelijk wat extra kerstkaartjes, zodat ik deze vandaag  kan posten. In het boek van de kringloop zat ook een vel waar een hele rij huisjes opstonden. Geschikt voor een slimme line kaart. De huisjes stanste ik uit en matte dit op oranje en lichtblauw papier. Daarachter kwam wit papier, want de achterkant van dat blauwe papier glimt heel erg. Daar ook een standaard achter gemaakt. Verder wat gouden sterren en tekst en meer kon ik niet bedenken om nog op de kaart te doen. 
En ja dit stukje bleef over en wat kan ik er nog mee? Ja gewoon een kaartje van maken. Vorig jaar kreeg ik basiskaarten met een wat aparte vorm. De kleur wit paste goed bij het plaatje en dit gebruikte ik dit voor een kaart.
De punt liet ik intact, dat zie je beter als de kaart staat. Hier kwamen wat sterren en een sneeuwvlok, de tekst zat er al op. Dit alles gemat op rood en dit kwam weer op de kaart. 
Challenges:
Nog even over het babykaartje van eergisteren. Sommigen dachten dat Mees al wel naar school zou gaan. Dit maal was het niet zo erg hoor. Mees wordt in november 2. 
Groetjes en tot een volgende kaart.
Nelleke  

15 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met het leuke huisjes papier
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
groetjes Ellen DT

Caroline Cards zei

Mooie kaarten met leuke afbeeldingen.
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Huisjes op een kerstkaart is altoos leuk vind ik, het ziet er zo gezellig uit allemaal.
Leuke kaartjes, goed idee om ook het over gebleven stukje te gebruiken voor een 2de kaart.

Trijntje zei

Leuke kerstkaart met de rij huisjes. Je hebt het restje ook mooi op gemaakt. Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

gelukkig heeft de kaart voor Mees dan niet zo lang in reserve gestaan haha.
leuk kringloop geluk weer en mooi gebruikt.
groetjes Alma

Ellen zei

Erg leuk deze kaartjes. Leuk dit papier en je moet er maar op komen o het zo te gebruiken.
Je kaartje voor Mees is ook een dotje hoor…ik zou hem misschien ook bewaren in concepten voor als…..!
Groetjes Ellen

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat een leuk setje! Papier uit de kringloopwinkels? Lees ik wel meer bij jullie...
Moet eens op zoek gaan, haha!!
Ik reageerde ook nog op de 2 vorige dagen...
Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Kijk nou een wat een leuke vondst deed je, 2 hele leuke kaartjes. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee vrolijke kerstkaarten met leuke huisjes Nelleke.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Henriët zei

Mooie kaarten met je kringloopgelukjes.
De huisjes zijn al zo leuk van zichzelf daar hoeft niet veel meer bij.
Groetjes van Henriët

Martha zei

Leuke kerstkaart, Nelleke
Die huisjes zijn leuk
Liefs Martha

Claudia's kaartjes zei

mooi gedaan met de huisjes.

Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Jantine zei

Heel leuke kaarten met die huisjes, Nelleke. Vrolijk geheel.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Angélique zei

Zo'n gezellig straatje, nou ja, jij hebt er zelfs twee straatjes van gemaakt. Heel feestelijk met de lichtjes en de kerstbomen, leuk met al die kleuren.

Ans Gilbert zei

Je maakte 2 mooie kerstkaarten met het leuke huisjes papier,
Groetjes,
Ansx