Mijn lijst met blogs

woensdag 21 augustus 2024

Paperlovers, 2

Weer 2 kaartjes die ik uit de Flow for paperlovers maakte. De basis maakte ik op de camping, de rest maakte ik thuis af: De tekst vond ik al gestanst liggen en verder kwam er een zwart takje en zwarte glitters bij. De stickers kwamen van een vel wat ook in het boek zat.
Challenge:
Daisy Chain Challenges: for the girlz
Ook hier maakte ik een bijpassende enveloppe bij, en stempelde het adreskader met zwart. Misschien doe ik op de enveloppe ook nog wel een sticker, er zitten er nog genoeg in.
Challenge:
Deze kaart is hetzelfde verhaal als de eerste kaart, ook de tekst lag gestanst klaar in een bakje op het bureau. Wederom een andere takjes en wat zwarte glimsteentjes.
En weer een bijpassende enveloppe erbij.
Twee kaartjes met een algemene tekst, en toch wel anders dan wat ik normaal maak. Het leuke van beperkte middelen bij je hebben, je moet het doen met hetgeen je bij je hebt.
Vandaag een lekker lui dagje thuis. Gisteren met vrienden een stuk in onze omgeving gefietst. Daarna nog buiten gezeten, tot we gingen eten en het begon te regenen.
Maandag had ik koken in de kerk en verzorgden we met 3 kooksters voor totaal 24 mensen een maaltijd in het bijgebouw van de kerk. Dat wordt altijd weer gewaardeerd. 
Wat ik vandaag ga doen? In ieder geval freubelen, en wat kleine to do dingetjes doen. Een perfecte dag om het even lekker rustig aan te doen.
Groetjes Nelleke 

 

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie serie kaarten vrolijk kleurtjes Nelleke. Heerlijk zo`n rustig aan dagje.

Martha zei

Leuke kaarten, Nelleke
Mooi gemaakt met beperkte middelen
Fijne dag liefs Martha

Angélique zei

Leuke kaarten Nelleke, ik vind ze wel bij je passen wat stijl betreft. Leuk met de bijpassende enveloppen.
Een fijne dag gewenst, geniet van de kleine dingen.

!neke zei

Wat een leuke serie !!!!!
groeten Ineke

Marja Sch zei

Wat een ontzettend leuke kaarten heb je gemaakt. Groetjes Marja

Claudia's kaartjes zei

super leuk je kaartje.
Very sweat card.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuke kaartjes! Komt natuurlijk door de plaatjes en de goed gevonden sketch!
Wat een leuke dagen heb je gehad!
Volgens mij ben ik helemaal vergeten te vertellen dat peter je kaart erg leuk vond en waardeert. Ik had hem natuurlijk meegenomen op vakantie, hij vermoedde niets!

Sarah zei

Deze zijn ook leuk! Tof dat je ook een envelop versierde. X

Kaartenkraam zei

Erg leuke kaarten, weer eens wat anders!

groetjes van Ank