Mijn lijst met blogs

donderdag 15 augustus 2024

kerstboom

Vorig jaar zomer ben ik tijdens de vakantie aan het borduren geweest. Avonds even een uurtje zitten om wat te borduren. Nu dan tijd om er kaarten van te maken.
Bij deze kaart vond ik in een oud blokje design papier van  SL, wat er precies bijpaste. De kerstboom gestanst en deze gemat op groen, welke ik ook gestanst heb.
Het verder rustig gehouden. JOY 2x gestanst en in schaduw opgeplakt. Wat kleine sneeuwvlokken gestanst en rechts geplakt. In het papier zitten ook sterren, en zo loopt het mooi over.
Challenges:
Een fijne dag en tot morgen, dan ben ik erweer.
Groetjes, Nelleke 
 

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi zo`n geborduurde boom!

Daphne zei

Leuk.
Leuke hobby, dat borduren (en nee, nu niet meteen weer iets toesturen hooršŸ¤£)
Zo ben ik nu steeds aan het knippen, buiten in de zon. Veel te warm om iets te maken, maar stempel afdrukjes uitknippen die ik dan later kan gebruiken lukt wel.

Annemarie en Merit zei

Prachtige deze geborduurde kerstboom!!
Wat een heerlijk werkje op buiten te doen...ik ga vaak wat zitten knippen.
Gezellig dat je er bij bent deze donderdag in augustus.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

karin zei

Mooi die geborduurde boom. Prachtig verwerkt op het kaartje.
Groetjes,
Karin

Femminde zei

Oh wat super leuk zeg!! En heerlijk om lekker buiten te borduren.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Anoniem zei

Heel gied dat je borduurt in het zonnetje en later een kaartje maakt. Ik ben daar niet goed in maar ik vind het altijd leuk om te zien. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Trijntje zei

Heel leuk deze kaart met de geborduurde boom. Ze blijven leuk. Borduren kun je goed buiten doen. Fijn dat jullie mooie dagen in Ruurlo hadden zeker een mooie fiets omgeving. Groeten Trijntje

Ingrid Reyners zei

Wie wat bewaard die heeft wat, en vorig jaar gemaakt, dan heb je het lang bewaard. Heerlijk werkje op je vakantie, even borduren, met een prachtig resultaat. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk werkje om buiten te doen en nu heb je er een mooie rustige kerstkaart van gemaakt Nelleke, zo komt de boom ook het mooist tot zijn recht.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Henriƫt zei

Mooie kaart met deze geborduurde kerstboom. Een leuk werkje om in de vakantie te doen.
Ik had wat stempelafdrukjes mee om in te kleuren maar ze zijn de koffer nog niet uit geweest.
Groetjes vanuit Tallinn (Estland).
Henriƫt

GerJanne zei

Ja leuk! Ik heb wel wat broduurwerk mee, maar ik kom er niet echt aan toe!

AngƩlique zei

Een heel mooie kerstkaart, mooi geborduurd.
Je kaart van vandaag bekijk ik straks, ik moet nu naar mijn werk.

!neke zei

Mooi geheel zo Nelleke !!!
groeten Ineke
DT52WTC