Mijn lijst met blogs

donderdag 22 augustus 2024

Schudkaart uit de kringloop

Schudkaart uit de kringloop. Het moet niet gekker worden haha. Laat ik de papierblokken bij de Action meestal liggen, bij de kringloop lag er 1 voor een € 1,00, en die verdween in mijn mandje. Er waren maar 4 vellen uit van de 24, dus dat kon ik wel proberen.
Uit dat blok de eerste kaartjes gemaakt, later volgen de andere.
Ik had bedacht om een schudkaartje te maken, zocht een plaatje van MD en papier uit het blok.
Fijne feestdagen komt uit goudkleurig behang. Dit alles kwam op een basiskaart met in de blister schudmateriaal. Verder wat sterren en kerstboompjes geplakt.
Het is wel een beetje ene wat drukke kaart geworden, maar helemaal niets vond ik ook wat kaal.


De binnenkant versierde ik ook. Een strook designpapier met een label. Achterop de label komt mijn kerst wens.
Dus nu ik dit type, bedenk ik mij dat de ontvanger deze kaart zelf ook weer kan versturen.
Over hergebruik gesproken. 😊
Challenges:
52 weeks to Christmas.......Bingo denneboom-kerstballen- goud ( maar ook goud-label-ster)
The 12 Months of Christmas Link Up: optie cirkels: bal en schudkaart en schudmateriaal
Het was een fijne dag gisteren, weer lekker kunnen freubelen. Vandaag rommel ik ook wat aan, ik pak zowiezo de naaimachine, en vanavond gaan we pizza bij Lieke eten, een drankje drinken en haar vakantie alvast vieren.
Groetjes, Nelleke 

 

16 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een leuke kaart met je kringloopgelukje. Misschien wel wat druk maar dat mag met kerst toch?
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Geweldige vindt in de kringloopwinkel. Mooie kaart gemaakt, vind het goud behang super. Veel plezier samen vandaag.

Nicolette zei

Leuk dat je voor weinig een mooie kaart hebt gemaakt.
Groetjes Nicolette

karin zei

Ik scoor ook wel eens een papierblokje bij de kringloopwinkel 😊 vooral als ik kaartjes aflever voor de verkoop kijk ik nogal eens wat Marfien weer allemaal in de hobbyhoek heeft gelegd.
Mooi kaartje met dat schudgedeelte erop.
Groetjes,
Karin

Lia zei

De kringloop...altijd wel iets te vinden! Goed gescoord hoor en er een mooie kaart mee gemaakt.
Lia xx

Trijntje zei

Mooi papier heb je bij de kringloop gevonden. De kaart is erg leuk geworden. Even struinen is altijd goed.. zo heeft Jan afgelopen nog een oplader voor de elektrische tandenborstel gevonden… was net binnen en volgens ons nog nooit gebruikt. Onze oplader was tijdens de vakantie stuk gegaan. Voor 2,50 anders moest je een hele nieuwe set kopen… dus dit past goed. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart en sommige mensen houden wel van wat drukker en zo kunnen we alle "smaakjes" maken Nelleke. Leuke vondst in de kringloop.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Heel leuk met je second hand action !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Ingrid Reyners zei

Ik lees het wel eens bij jouw dat je spullen koopt bij de kringloop, ik ging van de week ook naar de kringloop maar helaas niks van dat gevonden. Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt met al je spulletjes..heerlijk alles zo links en rechts bij elkaar zoeken. Veel plezier vanavond bij Lieke. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

GerJanne zei

Haha, die Nelleke. Leuk dat je hem bij de kringloop vond voor een euro. Best een heel leuk blok hè? En je schudkaart is gaaf. Doe je niet mee bij K&K?

Martha zei

De kringloop biedt vaak leuke knutseldingetje, jij bent ook goed geslaagd, Nelleke
Mooie schudkaart!
Liefs Martha

Angélique zei

Wat chique, goud behang (het zou hij mij niet passen, maar kan wel mooi zijn), ook goed voor kaarten, zo blijkt. Het is een leuke kerstkaart, het drukke stoort niet.
Leeker, zulke aanrommel-dagen.

Daphne zei

Dit blok heeft mijn moeder ook, het is heel druk dp, met wel heel erg leuk voor kerstkaarten.
Leuk het schudgedeelte.

Sarah zei

Kringloopgelukjes zijn de beste. En dat de kaart nog een leven krijgt is helemaal super! Je verspreid het plezier! X

Trudy zei

Wat een super leuke en gezellige kerstkaart!
Groetjes Trudy

Nancy Soetaert zei

Leuke kringkoopvondst, tof kerstkaartje!
Fijn dat je meedoet met onze bingochallenge!
Nancy 52WTC