Mijn lijst met blogs

vrijdag 2 augustus 2024

Tara is jarig

Feest vandaag want Tara, onze kleindochter is vandaag 9 jaar geworden. Omdat ze met haar ouders en broer nu op vakantie zijn, hebben we even gebeld met elkaar. Volgende week gaat ze het thuis vieren. Voor onze vakantie moest deze kaart klaar zijn, evenals het vlaggetje voor haar vlaggenlijn die ik voor elk kleinkind maak. Dus ik moest nog wel even flink aan de bak, want er was een paar weken geleden ook een kleinzoon jarig en toen waren wij er niet, maar ik wilde het wel klaar hebben voor we weggingen.
Tara is een meisje van frutsels en roze. Tekenen, opmaken vindt ze helemaal leuk. Ik wilde make up spulletjes in haar tasje doen, maar daar had ik geen stansjes van. Wat besteld bij Ali, maar dat is nog steeds niet binnen. Toen moest ik dus wat anders bedenken. Daarom nu maar tekenspullen gedaan. Want dat stond op haar lijstje. Ze wilde een hele grote doos kleurpotloden. En ssst niet verder vertellen hoor: oma vond op Marktplaats een hele grote doos potloden voor haar, wel 120 stuks. Oma is zelfs wel een beetje jaloers, zoveel heeft zij er niet. 
Het spreekt verder wel voor zich. Gemaakt met een omtrekmal, en ook dat vind ik bij tijden leuk om te gebruiken.
Challenges: 
We gaan eten en dan Thomas ophalen, want morgen gaan we een week met hem kamperen in Ruurlo.
We brengen de fietsen vanavond en dan kan hij gelijk vast kijken op de camping.
We hebben er zin in. Het weer ziet er de komende week goed uit, heel wat beter dan vorig jaar, dus dat wordt vast fietsen.
Groet, Nelleke

17 opmerkingen:

Marfien zei

Mooi cadeautje voor Tara, jullie ook gefeliciteerd en een fijne vakantie gewenst

Ellen zei

Gefeliciteerd met Tara en wat krijgt ze een leuk cadeautje…superleuk wat je hebt gemaakt voor haar, ik zie het helemaal voor me als ze het krijgt 🥰
Veel plezier in Ruurlo, gezellig even met Thomas naar de camping…geniet ervan!
Groetjes Ellen

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd met Tara Oma (Opa ook hoor!) Wat een gaaf tasje heb je gemaakt met de hobby spulletjes. Heel veel plezier in Ruurlo en he weer is super voor een kampeer week, geniet er van!
xx Gerie

Angélique zei

Gefeliciteerd met jullie kleindochter.
Wat een gave tas heb je voor Tara gemaakt, als ik het zo lees heel toepasselijk voor de jarige, dat zal ze wel heel leuk vinden.
Veel plezier in Ruurlo!

Henriët zei

Wat een super leuk tasje heb je voor Tara gemaakt. De bestelde make-op spulletjes kun je dan mooi bewaren tot volgend jaar.
Veel plezier met Thomas op de camping. Jullie blijven vakantie vieren!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Heel gaaf!!! Ik zag hem in wording en wat heb je hem leuk afgemaakt. Gefeliciteerd met Tara... 9 alweer, niet voor te stellen.
En heel veel plezier in Ruurlo. Inderdaad mooie voorspellingen!

Anita van Deur zei

Oh, wat een prachtige handtas! En nog gefeliciteerd met je kleindochter Tara.

Martha zei

Wat eeen leuke tas hheb je gemaakt, Nelleke
Van harte met je kleindochter en leuk zeg zo'n grote kleurdoos, daar kan ze mee vooruit
Fijne vakantie liefs Martha

Daphne zei

Wat een leuk idee.
En wat leuk dat er ook echt iets "in" het tasje kan.
De aankleding is goed bedacht, nu de make-up stansjes nog niet ontvangen zijn.
Jullie krijgen super goed weer lijkt het, leuk hoor, Thomas zal volop genieten (en jullie natuurlijk ook)

Kaartenkraam zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je kleindochter.
Leuke tas heb je voor haar gemaakt.
Fijne vakantie samen met Thomas.

groetjes van Ank

karin zei

Proficiat met de verjaardag van je kleindochter. Heel mooi kaartje heb je gemaakt met allemaal leuke frutsels erin.
Alvast veel plezier voor je vakantie en mooi weer, dan hebben wij het ook 😊
Groetjes,
Karin

Elle-Jeanne zei

Gefeliciteerd met je kleindochter Nelleke.
Wat een super leuke creatie heb je gemaakt.
Knap gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

Claudia's kaartjes zei

Zo leuk je jaartje. Die stencil van da tasje heb ik volgens mij ook nog liggen. Echt mooi.

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met je kleindochter Nelleke en wat een mooie, gave kaart heb je voor haar gemaakt. Die vindt ze vast geweldig, ik wel in elk geval. Alvast fijne vakantie gewenst, lekker genieten van de natuur.
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

Gefeliciteerd met Tara en een prachtig tasje gemaakt voor haar.
Het cadeautje vind ze vast prachtig.
Fijne vakantie en veel fiets plezier.
groetjes Marjan.

Angela zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter.
Tara heeft een schitterend tasje van je gekregen Nelleke! Prachtige kleuren en wat enig al die 'spulletjes' in de vakjes!

Fijne vakantie..... geniet ervan!

Femminde zei

Wat een geweldig tasje voor Tara!!
En nu lekker genieten van kamperen en fietsen.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde