Mijn lijst met blogs

maandag 5 augustus 2024

We gaan weer borduren


5 augustus is het vandaag en we starten bij de Egel met een nieuwe uitdaging. We gaan weer borduren en willen daarbij een dier op de kaart zien. Ik heb een dier geborduurd en dit verwerkt op een kaart. Maar je kunt ook borduren en er een dier bij maken bv een plaatje of diertjes stans.
Ik denk wel 12 jaar geleden kocht ik deze houten labeltjes waar je dus op kan borduren. Er zaten voorbeelden bij, maar het waren er maar iets van 2 verschillende borduurwerkjes, en allemaal hetzelfde maken is dus niet zo leuk. Ik zocht een patroon van een vlinder en heb deze gemaakt. Daarna maakte ik er nog meer, de houten labels zijn nu allemaal gebruikt. Nu nog het verwerken op een kaart of op een label. Dit kaartje is het geworden. Eigenlijk heel simpel, of is het nu CAS, ik vond dat er niet meer op moest, het papier is al druk van zich zelf. 
Jullie hebben een hele maand de tijd om mee te doen, kijk vooral ook bij de Egel voor meer inspiratie kaarten.
Groetjes, en een fijne dag.
Nelleke 

 

10 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart met het borduursel erop Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Leuk hoor, echt een challenge die goed bij jou past.
Ik vind het geen CAS kaart, daarvoor is het te druk, alhoewel je weinig toegevoegd hebt.
Omdat je het zo hebt gedaan is de geborduurde vlinder de blikvanger van deze kaart, dat is heel mooi

Angela zei

Wat leuk dat borduurtje op hout. Je hebt het heel mooi verwerkt op de kaart Nelleke.

Martha zei

Hele leuke kaart Nelleke
mooi geborduurd die vlinder
Fijne dag liefs Martha

Angélique zei

Ik vind je kaart mooi met dat mooie houten label en het touwtje, leuk gecombineerd met dit papier.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk borduurwerk op dat houten labeltje Nelleke, een leuke inspiratie-kaart.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Heel leuk gedaan Nelleke…apart zo op hout, weer eens iets anders! Het achtergrond papier is heel vrolijk, net als de vlinder!
Groetjes Ellen

Claudia's kaartjes zei

Leuk gemaakt!!
Awesome
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

GerJanne zei

Ook een heel leuk kaartje! En die houten labels moet ik ook nodig eens opmaken.
Geniet lekker verder!
Groetjes,
GerJanne

Nancy zei

Hey Nelleke,
Oh, dat zijn leuke houten labels. Goed dat je ze nu kon gebruiken. En die vlinder erop is super mooi gevonden en gemaakt! Borduren is momenteel niet zo mijn ding, vroeger wel veel gedaan. Maar hiervoor pas ik toch. Heb al een heel set borduurmallen liggen van LF maar ze blijven nog even onaangeroerd... Wie weet, als ik er ooit tijd voor kan maken.
De kaart die je hier laat zien is super mooi geworden zo! Ze heeft niks meer nodig...
Heb je mijn Atelier-fotoverhaal van vrijdag al gezien? Jij die zo van verhaaltjes houdt... Volgende vrijdag het vervolg erop...
Liefs,
Nancy