Mijn lijst met blogs

zaterdag 13 maart 2021

Happy birthday man



Een mannenkaartje vandaag. Eentje die al even klaar is en altijd in concepten is blijven staan. Waarom zou ik ook niet weten. Dus de hoogste tijd om nu te plaatsen. 
Ik weet dat het van oorsprong een UFO kaartje was. Rechts is geembosd en bewerkt met een pasta van Coosa Die heb je in verschillende kleurtjes. Links is dit gebruikt op effen papier. Dit alles 2x gemat. Happy Birthday erop en een knoop uit oma haar knopendoos. Een hele bijzondere knoop is dat.
Past wel een beetje bij de stemming vandaag. Vanmorgen eerst een man uit de buurt uitgeleide gedaan, daarna een condoleance van een vrouw die altijd heel betrokken was bij mijn ouderlijk huis. Zo blij gegaan te zijn, en te kunnen zeggen wat ik wilde zeggen. Alsof we uit naam van mijn ouders gingen. 
Daar kijk ik dan ook heel goed op terug.
Deze kaart doet mee met Mijn Hobbyhonk Challenge, waar ze een mannenkaart vraagt.
Een kort berichtje vandaag, ik duik nog even mijn hobbykamer in.
Groet, Nelleke 

11 opmerkingen:

Aartje zei

Mooie stoere mannenkaart Nelleke.
Groeten, Aartje

Henriët zei

Een stoere mannenkaart. Mooi die knoop er op. Past perfect bij de kaart.
Fijn dat je goed terug kijkt op de dag van vandaag!
Groetjes van Henriët

Scraptastisch zei

Ook een kaart voor een man en mooi spul is die pasta Nelleke, geef snel een prachtig effect!
Fijn dat je goed op deze dag terug kan kijken!
xx Gerie

Elle-Jeanne zei

Deze mannenkaart is heel mooi gemaakt.
Mooi effect.
Groetjes Elle-jeanne

Angélique zei

Een mooie, stoere kaart. Die pasta ziet er goed uit op het geemboste.
Het was dus een heftige dag voor je, maar ook weer mooi, fijn dat je er met een goed gevoel op terug kunt kijken.

!neke zei

Hij is super leuk !!!
groeten Ineke

Nynke zei

Ik vind je kaart ook erg stoer! Het blijft lastig soms, een kaart voor een man. Deze is super goed geslaagd!
Groetnis Nynke

Anita van Deur zei

Stoere mannen kaart Nelleke en wat komt het geemboste mooi uit op het papier.

Daphne zei

De knoop maakt het helemaal af, alhoewel het embos gedeelte ik erg mooi is.
Wauw, wat een heftige dag voor jullie, maar wat fijn dat je erop terug kijkt met een fijn gevoel.

Kaartenkraam zei

Ja wat kun je leuke kaarten maken hè met deze mal. Deze van jou is ook mooi, lekker stoer. Dat embos deel vind ik prachtig!

groetjes van Ank

Marfien zei

Mooie kaart Nelleke, blauw en kraft blijft een goede kombinatie en ja die pasta moet ik ook weer eens gebruiken, geeft toch wat meer sjeu . . .
Ja ik bewaar de restjes ook nog steeds en heb nog veel te veel. Ik maak van de hele vellen kleine pakketjes voor de verkoop, hebben ze voor weinig geld toch weer eens iets anders . . .