Mijn lijst met blogs

zondag 7 maart 2021

Wats MOO?



2 CAS kaarten vandaag. Als voorbeeld kaart voor de liftchallenge maakte ik een kaartje met reepjes papier. Nou ik ging los en maakte er meerdere. En dat zijn deze 2 geworden en inmiddels ook al verstuurd. 
Het grappige stempeltje van Tim Holtz heb ik ingekleurd met softcolour potloden. Niet zo moeilijk want er valt niet zoveel te kleuren 😉. De tekst heb ik later gestempeld en toen de koe afgeplakt, omdat koe en stempel 1 zijn. Verder wat zwarte glitters en 2 hoekjes afgerond. Hij was leuk om aan te werken en is inmiddels naar Ilse gegaan om haar beterschap te wensen.
Challenges:
Addicted to Cas: gebruik een dier
                                            
Iets meer kleurwerk is Missie en voor mijn doen is die goed gelukt. 😊 En de Missees zijn zo prachtig! Toen ik mijn prijs bij Cloud9 crafts uit mocht zoeken viel deze ook beslist in mijn mandje. Verder valt er niet zoveel over te vertellen, ook met zwarte glitters, ronde hoeken en een mooie pakkende tekst afgemaakt. Ook deze is al bezorgd bij een zus van mijn collega,  die vond hem ook heel gaaf. Echt een jonge meiden stempel. 
Nou met de meubels uitzoeken zijn we nog niet veel verder. We hebben eerst maar eens gekeken wat er was. Kijken op internet viel echt wel tegen. Dus gaan we as woensdag weer en nu naar een andere zaak. Het is tenminste iets, maar niet echt fijn, de klok hijgt je daar in de nek. We moeten nog even volhouden. Dat ging het laatste jaar best wel goed, maar nu met veel jarigen in ons gezin deze maand ,
vind ik het lastig worden. Straks is Thomas jarig, hij was de eerste vorig jaar en nu zijn we al een jaar verder en eind van de maand weer jarig. Hij mag naar huis, maar dan mogen wij geen bezoek ontvangen. Als jullie nog leuke ideeën weten houden wij ons van harte aanbevolen.
Nu dan een hartelijke groet!
Nelleke 

15 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Van super romantische easel naar deze strakkere kaarten maar vind ze hartstikke mooi Nelleke! Leuke prijs heb je uitgekozen, die missees zijn enig voor meisjes en jonge dames! Alles is nog lastig hè, verjaardagen maar ook meubels kopen lijkt me zo niet makkelijk! Voor Thomas gaat het ook vast op een creatieve manier lukken!
xx Gerie

Hermien zei

Je laat ons twee prachtige kaarten zien Nelleke. Zo om me heen hoor ik van vele dat ze filmpjes opnemen voor de jarige, misschien een idee.

groetjes Hermien

GerJanne zei

Heel leuke kaartjes allebei. Die dieren van Tim heb ik ook, zijn zo leuk! EN de Missies leen ik misschien wel eens van je....of kom ik even stempelen.
Ja, lijkt me niets, winkelen binnen een bepaald tijdsbestek..En vooral meubels, die koop je niet voor een paar maanden

Wilma zei

Beide kaartjes zijn heel LEUK Nelleke.
Het is te hopen dat die "hijgende" klok snel vervangen mag worden door een andere klok!
Liefs Wilma ☺☺☺

jackelien zei

Hoi
Erg mooie kaartjes heb je gemaakt.
Ik hoop ook dat alles snel anders word.
Ben er ook wel klaar mee.
Groetjes Jackelien

Nynke zei

Mooie kaarten maakte je voor deze leuke challenge! De koe is echt een leukerd.
Verjaardagen zijn lastig hè. Ik zag bij kennissen dat ze een drive by hadden georganiseerd. Familie en vrienden reden langs met de auto, feliciteerden de jarige, gaven cadeautje af en kregen een gebakje mee terug. Moet het wel een beetje schappelijk weer voor zijn...
Groetnis Nynke

Anita van Deur zei

Wat zijn je kaartjes leuk Nelleke.

Caroline zei

Hele leuke kaartjes, vooral de koe vind echt geweldig!
Tja.... voor de jarigen die juist de aandacht nodig hebben is het zo vervelend nu.
Groetjes Caroline

anncreatief zei

Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
Anneke DT

Daphne zei

Ze zijn beide erg leuk, deze kaartjes.
Ik vond dit een leuke challenge, met die streepjes als achtergrond. Ik raakte er ook een beetje "verslaafd" aan.

Tja, we zijn inderdaad een jaar verder en ik merk dat ik het ook helemaal zat word! Er gebeurt niks en er kan niks en het is allemaal niks (hihi, even lekker mopperen)
Wat je met Thomas kan doen.....Taart maken, samen koken, kleuren, puzzel route lopen, fietsen of met de auto (zelf uitzetten), film of serie kijken, zoiets?
Probeer ook de mooie dingen te blijven zien, mopperen mag hoor, lucht ook op, maar daarna weer positief kijken wat er WEL is (hoe fijn is het dat Thomas met zijn verjaardag thuis mag komen!!!)

As.I.Do.Rodos. zei

Wonderful CAS card . Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck Ginny DT for Creative Craft Cottage
My Blog As I do Rodos

Marfien zei

leuke kaartjes, de streepjes heb ik nog op mijn lijstje staan, beviel goed. de onderste is een uitkomst voor de tieners, echt leuk.
Een speurtocht buiten is een prima alternatief, heb je alles goed krijg je in de tuin koffie met taart :-), vertrek om het kwartier, gezin mag samen, genoeg ideeën, zet een stel in de schuur, opdracht: een toneelstukje of voordracht maken voor de jarige waar hij later naar mag komen kijken, hij is dan de enige bezoeker . . .

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele leuke kaarten heb je gemaakt Nelleke, die met die jongedame is zo lekker vrolijk. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk meubels zoeken is zo, ik vind het al moeilijk als je gewoon in de winkel mag komen. Je hebt al veel ideeën aangereikt gekregen zie ik voor het vieren van Thomas zijn verjaardag. Succes.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Superleuke CAS-kaarten, de koe met bijbehorende tekst is erg leuk en Missie heb je prachtig ingekleurd.
Ja het is een lastige periode voor veel dingen. Meubelen uitzoeken binnen een tijdbestek is eigenlijk geen doen.
Ik zag al wat leuke dingen voorbijkomen voor Thomas z'n verjaardag. Weet zo gauw eigenlijk geen aanvulling.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Wat lief het kaartje voor Ilse. Bedankt!
Hopelijk ben je met de aangereikte ideeën al wat verder. Hou moed! X