Mijn lijst met blogs

dinsdag 9 maart 2021

Uitdaging Gerjanne 4

 

Vandaag laten GerJanne en ik de laatste kaarten zien van de uitdaging die ik voor GerJanne gemaakt had.
Even als herinnering: In november gaf ik haar een klein blokje met 10 x 10 cm designpapiertjes. Met daarbij 4 uitdagingen beschreven. ( zie hieronder)
Voor deze was de uitdaging de sketch te gebruiken. Ook stelde ik dat je geen ander design papier mag gebruiken en zo min mogelijk ander effen papier dan de effen blaadjes in het blokje. Het is een kaartje van ongeveer 10 x 15 cm geworden.
Deze sketch was leuk om te maken, voor de contrast heb ik heel donker groen, bijna zwart papier  gebruikt. De bloemen heb ik gestempeld en uitgeknipt. Deze een donker randje gegeven. Het witte rondje is effen blaadje maar dan omgedraaid. Tot slot nog een tekst gebruikt van de Action.
Benieuwd wat GerJanne gemaakt heeft? Kijk dan ook bij haar.
Verder wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten op mijn blog. Ik hoop dat we elkaar gaan inspireren.
Tot morgen, want er staan meerdere kaartjes klaar om te plaatsen. En weer met een heel verhaal gemaakt. 
Groetjes, Nelleke 



19 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een hele mooie kaart. Leuk die bloemen en veertjes op de doily en het is mooi papier.
Ger Janne had ook al zo'n leuke kaart!
groetjes, Caroline

jackelien zei

Hoi
Kom net bij Gerjanne vandaan zo leuk om te zien hetzelfde blokje en toch elke keer hele verschillende creaties.
Jou kaart ziet er top uit.
Groetjes Jackelien

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en wat een mooie doily met de bloemen toef, fijn e dag.

Marja Sch zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met gave bloemen. Groetjes Marja

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
wat een mooie kaart is het. In elk geval 1 zelfde DP'tje gekozen. En heel leuk die bloemen met die brads erin. Of zijn het geen witte splitpennetjes?
Bedankt voor de uitdagingen. Het was heel leuk mee bezig te zijn en het resultaat is natuurlijk gaaf, weer kaartjes erbij...

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart. Vooral die kleuren vind ik erg mooi.
Groetjes, Christa

Caroline zei

Jouw kaartje is ook heel leuk. Jullie hebben elkaar goed uitgedaagd!
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook jouw kaart is lekker vrolijk, grappig dat jij ook bloemen hebt gebruikt als blikvanger, ze zijn leuk Nelleke. Dat blokje is door jullie uitdagingen zeker flink geslonken?
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met het papier uit het kleine boekje Nelleke!
Groetjes Diny

Irene zei

Super mooi geworden, LEUK dat jullie allebei voor een mooie bloem als blikvanger hebben gekozen!
XxIrene

Trijntje zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Nelleke.*Groeten Trijntje

Angélique zei

Mooie kaart, alles past heel goed bij elkaar en maakt een mooi geheel.

lenywim35 zei

Wat een bekende en fraaie kaart Nelleke. Die kwam nog eens op een goed moment. De tranen maakten helaas vlekken, maar nu is er echt licht aan het eind van de tunnel, die al meer dan 8 maanden duurt. Ik was in staat om ereen blog aan te wijden. PIJNVRIJ na 1 prik. Ongeooflijk. Liefs Leny

Kaartenkraam zei

Leuke kaart en weer heel anders dan wat Gerjanne ervan maakte.
jullie hebben elkaar lekker uitgedaagd en dat heeft mooie kaarten tot resultaat!

groetjes van Ank

Sarah zei

Heel mooi gemaakt. Heel tof om jullie uitwerking te zien! Beide ook een ' oude ' bloem als blikvanger gebruikt. X

Marfien zei

Je kaart is amazing, tof gedaan

Henriët zei

Mooie kaartje met dit leuke blokje. Ligt hier ook in de kast.
Mooie bloemen als blikvangers.
Leuk zo'n uitdaging. Er volgt vast wel weer een nieuwe.
Groetjes van Henriët

Nancy zei

Hey Nelleke,

Super leuke uitdaging, mooie kaart en tof papier! Dat hebben jullie goed gedaan...

Liefs,
Nancy

Freubelmina zei

Zo heel anders dan die van Gerjanne Nelleke maar minstens zo mooi!
Jullie zijn zeer geslaagd met deze leuke uitdagingen.
Lieve groetjes, Wilma xx