Mijn lijst met blogs

maandag 22 maart 2021

Ronde kaart

Bij DCL is een mooie opdracht. Je maakt een soort kader en daarin zet je een tekst.
Deze kaart is in samenwerking met Lieke gemaakt. Lieke was een paar jaar veel bezig met een bullet journal. We hadden ook wat materiaal besteld en in het boek tekende ze dit. Zelf vond ze de tekst niet netjes geschreven. Ik wel, het is tenslotte handwerk. Ik bewaarde de tekening en maakte er een rond kaartje van. Ik gebruikte een mooie stans van Ali, het lijkt nu net alsof het een kanten randje is. De kaart matte ik op zeegroen papier en ik kleurde happy in met dezelfde kleur. Verder nog wat glitters.
Het kaartje is naar een stel gegaan dat getrouwd is en hebben dit gewaardeerd. Nu de hoogste tijd om te laten zien. En is het een reminder kaartje voor de Egel omdat we daar kaarten met een andere vorm vragen.
Een kort berichtje, morgen nog een dag werken en hopelijk avonds puf om het kaartje voor het KKT af te maken.
Groetjes, Nelleke 

 

17 opmerkingen:

GerJanne zei

Ik appte je net al dat het KKT volgende week pas is. Dan is het de 31e maart. Ik was ook in de war, had al roos papier klaar liggen, maar we hebben en week langer.
Je kaart is heel mooi! Prachtige handlettering.
Ook het kaartje hieronder is gaaf. Die grunge stencil heb ik vast eens van je geleend tijdens een knutseldate, want hier ligt nog een achtergrondje te wachten met dezelfde structuur. Ik heb nu wat anders ervoor gebruikt..

Anita van Deur zei

Wat is dit leuk gedaan en heel mooi geschreven. Ik was ook al in de war met de datum voor KKT.

Angélique zei

Ik vind het handletteren ook heel mooi gedaan, het is een mooie kaart geworden.

Elle-Jeanne zei

Wat leuk gedaan de handlettering.
Geeft veel oefenen werk
Mooie kaart.
Groetjes Elle-jeanne

Monique zei

De tekst is top en mooi geschreven. Wat leuk dat je er een kaart mee hebt gemaakt.
Fijne dag, Monique

VoormeKaartje zei

Wat is het mooi gedaan. Handlettering is goed gelukt. Krijg het zelf nooit zo netjes. Groetjes, Christa

Caroline zei

Heel mooi kaartje met een hele goeie tekst! Leuk dat jij zoveel spulletjes van vroeger nu in je kaarten verwerkt!
Groetjes Caroline

Daphne zei

Wauw, wat een romantische kaart is dit.
Komt zeker weten door het "kanten" randje.
De kleur vind ik heel erg mooi.
Ik lees net dat je nog een weekje extra hebt voor het KKT, gelukkig maar😉

Kaartenkraam zei

Mooie kaart! Die rand is prachtig, doet inderdaad aan kant denken.

groetjes van Ank

Marjan zei

Mooi die handlettering en de cirkel van blaadjes, daar past de stans inderdaad heel mooi bij. Gave tekst ook! Dank je wel voor je deelname aan onze DCL challenge!

Nicole Parmentier zei

Superleuk deze handgeschreven kaart! Heel leuk tekstje ook voor het bruidspaar. Bedankt voor het meedoen met onze DCL challenge.

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie kaart! Handletteren blijft mooi

Hobbygroet Lisanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie tekst op je leuke kaart Nelleke. Knap dat handletteren.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

leuk om van de teksten een kaartje te maken, mooi geworden

Hermien zei

Een mooi kaartje Nelleke, knap letterwerk van Lieke.

Groetjes Hermien

Ellen zei

Super mooi deze ronde kaart Nelleke! Leuk dat je meedoet met de challenge van DCL.
Groetjes Ellen

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat mooi gedaan Nelleke! Knap zo zelf geschreven en getekend. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!