Mijn lijst met blogs

dinsdag 16 maart 2021

Babykaarten



Bij Marianne design vragen ze een kaart met verschillende diertjes van Eline, bij de 4-seasonswap challenge een jongens en meisjes babykaart. Aangezien ik de komende tijd babykaartjes nodig heb, ben ik hier mee aan de slag gegaan. De mooie ronde stans van MD lag al een tijdje te wachten om hem te gebruiken en dit was een mooie aanleiding. Toen ik met de stans het bruine raamwerk stanste, bedacht ik om er maar gelijk 2 te maken. Achteraf had ik dit 2 keer moeten doen met en andere kleur. Daar kwam ik achter toen ik de bruine vlakken al voor de meisjeskaart geplakt had. Echter zo kan het ook. Ik gebruikte het aapje ook omdat ik het zo leuk vond dat die een briefje in zijn hand heeft met een tekst erop. Verder gebruikte ik de schildpad omdat die met z'n tweetjes zijn. 
Het designpapier komt uit hetzelfde blokje van MD. Er wat effen papier bij gezocht en aangekleed. Op de bovenste als voorbeeld een naam geplakt,  als ik weet aar de kaart naar toe gaat komt de juiste naam. En nu maar hopen da de naam niet zo lang is hihi.
Challenges: Marianne design: gebruik diertjes van Eline.
Gebruikte materialen: LR0677, COL1480, COL1472, PB7051, LR0625, KJ1701.
Hier de jongens variant. Hier gekleurde ballonnen van designpapier om het geheel wat pittiger te maken.
Achter de kaarten plakte ik een standaard zodat deze kan staan.
                                     

Hier de kaarten samen op de foto.
Challenge: 4-seasonsswapchallenge: maak een jongens en meisjes babykaart in dezelfde stijl.
Groetjes en tot donderdag dan ben ik er weer met 2 kerstkaarten.
Nelleke 

21 opmerkingen:

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige kaarten! En die bruine kleur past erg goed bij de rest van het geheel van de kaarten! Heel leuk dat aapje met een briefje in de hand

Hobbygroet
Lisanne

Anita van Deur zei

Wat zijn ze leuk je kaartjes, leuk papier in combinatie met de diertjes.

jackelien zei

Hoi
Wat twee prachtige karten heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Angélique zei

Oh, die zijn mooi! Zo leuk met het aapje en de schildpadjes.

Colien zei

Supermooie kaartjes, heel gaaf met deze lay-out mal en de lieve diertjes!
Bedankt voor je deelname aan de challenges op het 4 Season blog.
grtz Colien

VoormeKaartje zei

Wat een leuke een vrolijke kaartjes. Aapje blijft altijd een leuke veelzijdig snijmal. Groetjes, Christa

Caroline zei

Zo leuk gedaan met het aapje!
groetjes Caroline

Daphne zei

Leuke challenge is dit he, bij 4SCB.
Ik vind deze ronde uitvoering ook erg leuk.
Precies hetzelfde, maar toch héél anders.

Anita zei

Ze zijn super leuk Nelleke. Die mal is er ook heel geschikt voor en je kunt er wel e.e.a. op kwijt.
Gezellig dat je meedoet met onze dierenchallenge.

Groetjes
Anita
MDblog

Suzan zei

Mooi kaartje heb je gemaakt voor de dieren Challenge!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Ellen zei

Heel leuk Nelleke...zo lief ook met het schattige aapje!
De naam kan er gewoon overheen toch...leuk!
Groetjes Ellen

De Hobbyzolder zei

Prachtige kaarten. Mooi het contrast tussen het bruin en roze/blauw
Gezellig dat je meedoet met mijn "dieren" Challenge.
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Wybrich zei

Deze zijn erg leuk Nelleke!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Judith zei

Hele mooi kaartjes zijn het geworden.
Leuk dat je mee doet met onze "dieren" challenge.
Groetjes van Judith
Marianne Design Challenge Blog

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk om die vakjes-cirkels te gebruiken voor je babykaarten Nelleke. Dat ondeugende aapje vind ik zo lief. Je hebt twee mooie kaarten gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Heel leuk Nelleke...zo lief ook met het schattige aapje!
De naam kan er gewoon overheen toch...leuk!
Groetjes Ellen

Aniet zei

Je babykaartjes zijn enig Nelleke, mooi gemaakt
Leuk dat je meedoet met de challenge
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Henriët zei

Mooie geboortekaartjes met de schildpadden en het leuke aapje. Nu maar hopen dat er niet een hele lange naam op hoeft.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Nicolette zei

Ze zijn erg leuk Nelleke.
Groetjes Nicolette

jolanda creatief bijtje zei

wauw wat mooi
bedankt voor het meedoen aan deze challenge
groetjes jolanda bongers
DT challengeblog MD

Nelly zei

Superleuke baby kaarten. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4-Season Challenge blog.

Groetjes Nelly