Mijn lijst met blogs

zaterdag 20 maart 2021

Hoera feest vandaag

Hoera feest vandaag! Thomas is vandaag jarig en ik maakte deze schommelkaart voor hem. Omdat vandaag ook weer een nieuwe uitdaging van de Egel begint is het een voorbeeldkaart van de Egel geworden. De opdracht is maak een kaart met een andere vorm. Ik wilde een ronde kaart maken met de ronde stansmal van MD. Omdat mijn DT maatje GerJanne die al gebruikt had, heb ik wat anders bedacht. Ik heb de grote ronde stans gebruikt voor de schommelkaart, Gestanst uit kraftkarton. De 2e stans heb ik gebruikt voor het designpapier van MD. Er om heen getekend en uitgeknipt. en op de basis geplakt.
Omdat Thomas een voetbalfan is moest er een voetballer op. Daarbij zijn club. Links een vogelhuisje. Dit omdat hij er eentje krijgt. Deze heeft hij niet zelf gemaakt, maar is in de woning wel met een vogelhuisje bezig van mozaiek. Dagbesteding krijgt hij nog steeds in de woning. 
Daarbij wat bloemen van de mol, want het geheel was nog een beetje kaal.

Ook de achterkant heb ik beplakt. Het gezicht van de speler gekleurd en hem een shirtje gegeven met Thomas zijn nummer. De mol kreeg een plekje ( je wilt ze niet op het voetbalveld of grasveld hebben😉Verder naam en leeftijd. kortom het was erg leuk om aan te werken, en de grote stans is heel goed te gebruiken voor een schommelkaart, mooi strak uitgesneden, zo goed kan ik niet knippen.
Kijk bij de Egel wat mijn hobbymaatjes er van gemaakt hebben. Zoals altijd is er voor de winnaar en mooie prijs
Wij gaan ondanks alles er proberen een mooie dag van te maken.
Groet, Nelleke 

12 opmerkingen:

Nicolette zei

Gefeliciteerd met Thomas. Je kaart is erg leuk, die zal wel in de smaak vallen.
Groetjes Nicolette

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met Thomas, en wat een leuke kaart de voetballer is wel heel tof, fijne dag.

LisannesKaartenhobby zei

Van harte gefeliciteerd met Thomas! Stoere kaart heb je voor hem gemaakt en wat een super goed idee om de mol erbij te gebruiken, heel leuk gedaan

Hobbygroet Lisanne

Daphne zei

Wat een ontzettende leuke kaart is dit geworden zeg!! 31, Pff, waar blijft de tijd hè?!!
Ik vind vooral de voetballer en leuke aanvulling op de kaart en, hihi, ik moet lachen om je Mol, dat dacht ik nl ook meteen "als je die op je voetbalveld krijgt ben je niet blij".
Hele fijne dag, kijk om je heen, er is genoeg te genieten!!

Angélique zei

Hartelijk gefeliciteerd met Thomas! Wat zal hij deze kaart geweldig vinden met zíjn club en zíjn rugnummer!

Ellen zei

Superleuk gedaan Nelleke...stoer hoor met de voetballer, hij zal hem gaaf vinden!
Van harte gefeliciteerd met Thomas en de dag zal gezellig zijn omdat hij er zelf is toch!
Groetjes Ellen

Henriët zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van Thomas. Wat heb je een mooie kaart voor hem gemaakt met de voetballer en het lieve molletje.
Blijf genieten van de kleine dingen. Er zijn er genoeg. Als je ze maar wilt zien.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Thomas Nelleke en wat heb je een gave persoonlijke kaart voor hem gemaakt. Nu maar hopen dat die mol geen bal op zijn koppie krijgt hihi.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ja, het is een heel gave kaart! En eigenlijk wel fijn dat ik wist wat je voor hem maakte, nu heb ik een ander thema gekozen wat bij hem past. Goed idee om de grote stans te gebruiken als basis voor de schommelkaart..

Femminde zei

Van harte gefeliciteerd nog met jullie Thomas!! En dit is wel een heel toffe verjaardagskaart voor de PSV fan.
Leuk bedacht!!
Fijne zondag!!
Groeten van Femminde

Aartje zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Thomas. Wat een mooie toepasselijke kaart heb je voor hem gemaakt.
Groeten, Aartje

Freubelmina zei

Wat een leuke schommelkaart maakte je voor de leuke challenge van het egeltje Nelleke. Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
Lieve groetjes, Wilma xx