Mijn lijst met blogs

donderdag 18 maart 2021

Stickers 3, label op de kaart.

2 kaartjes vandaag, het verhaal met de stickers is nog niet klaar. Wat de stickers uit Noorwegen toch niet teweeg brengen. Haha😃 Hier dus het gevolg.
De stickers voor deze kaarten komen niet uit Noorwegen. Ik had zelf nog van die gouden stickers. Vroeger gebruikte ik deze stickers veel vooral teksten en randjes. Deze hertjes heb ik op aquarelpapier geplakt en daarna ingekleurd met waterverf. Gelijk ook de achtergrond gedaan. En daarna de stickers er weer afgehaald. En dan krijg je dit effect. Ik had ze naast elkaar staan, maar het was leuker om er 2 tags van te maken en hier een kerstkaart van te maken. 
De achtergrond is papier van SL. Het bruine papier van MD.  De tags gemat op kraft. Alles op de kaart geplakt met een stukje ribbelkarton ertussen. Het ene horizontaal, de andere verticaal. Een lange tag met de tekst, alles vastgezet met een strik van stoer touw en sterren tot slot.
Deze is dus verticaal gemaakt. 

                                          
En nog even samen. Zo stonden ze een tijdje te pronken op een kastje, en ik kon daar echt van genieten.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
Knutsels en kadootjes: gebruik een tag.
Sparklesforum Christmas challenge: CAS 
groetjes, Nelleke 

29 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super gaaf effect Nelleke 2 mooie kaartjes, fijne dag.

Caroline Cards zei

Geweldig mooie kaart. Ik heb nog veel van die stickers liggen en gebruik ze nooit, maar dit vind ik een super idee!!
groetjes, Caroline

Irene zei

Ze zijn schitterend Nelleke!
XxIrene

Jantine zei

Leuk dat zo'n cadeautje uit Noorwegen zoveel los maakte aan inspiratie. Mooie kaartjes met je labels, Nelleke. Superleuk zo met die herten. Die techniek met de stickers heb ik vroeger ook wel toegepast. Zal eens kijken, die stickers zijn vast nog ergens in de kast te vinden.
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Eri zei

Je hebt twee prachtige kaarten gemaakt Nelleke. Wat heb je die hertjes mooi ingekleurd. Een leuk idee met die stickers.
Groetjes, Eri

Epie zei

Prachtige labels op je kerstkaartje Nelleke !!
Gezellig dat je weer meedoet in week 11
Vriendelijke groet v Epie .DT52WTC

Kaartenkraam zei

Mooie kaarten en een leuke manier om die stickers te gebruiken!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ze zijn heel gaaf Nelleke.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige label kerstkaarten Nelleke.
Leuk met het hert gespiegeld.
Groetjes Elle-jeanne

Angélique zei

Ik vind ze mooi geworden. Zo kun je toch nog materiaal gebruiken dat anders misschien wel ooit in de prullenbak zou belanden.

Marijke zei

Dat heb je mooi gemaakt! Eerst dacht ik dat je ze geschilderd had! Maar het ziet er mooi uit en leuk met een tag! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Diny zei

Twee prachtige labelkaartjes Nelleke.
Zo zie je het verschil goed met het ribbel karton in de lengte of in de breedte....allebei mooi!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi deze 2 kerstkaartjes Nelleke een mooi resultaat met die stickers en daarna verwijderd...en dan met dat ribbelkarton eronder geeft een beetje een stoere uitstraling
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Trijntje zei

Wat een prachtige kaarten met de labels. Leuke stempel van dit hertje. Groeten Trijntje

Suzan zei

Mooie labelkaartjes heb je gemaakt Nelleke!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Henriët zei

Wat een leuk idee om die stickers zo te gebruiken. Het zijn twee top kaartjes geworden!
Groetjes van Henriët

Angelique zei

Wat een bijzondere manier om de stickers te gebruiken, zo heb je twee hele mooie kaartjes. De twee babykaartjes zijn superleuk geworden, het aapje is zo ondeugend.
lieve groetjes Angelique

Heather zei

What a gorgeous moose - I love all the wood tone in your papers! Thanks so much for playing at Sparkles!

!neke zei

Heel gaaf Nelleke !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wow, wat een mooie labelkaarten heb je gemaakt Nelleke.
Een verrassend idee om de stickers eerst in te kleuren en daarna te verwijderen. De rendieren zien er prachtig uit.
Groetjes Antje

Tammy zei

These are gorgeous! I love that deer image and the fabulous way you used your stickers! Thanks for joining us at Sparkles Christmas.
Tammy x

GerJanne zei

Ja, ze zijn super. Moi om het zo te doen. EN leuk dat je meedoet bij K&K, dank je wel...

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaartjes Nelleke, zo gaaf dat hert en de mooie achtergrond..
Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC en bij K&K. Groetjes Ingrid

Nynke zei

Oh, die zijn mooi geworden! Prachtig in die natuurlijke kleuren!
Groetnis Nynke

Marjolein zei

Erg leuk zeg! Mooie kleuren heb je ook gebruikt. Groetjes Marjolein

Daphne zei

Ze zijn leuk hoor.
Hetzelfde en toch anders. Het hertje is heel erg mooi, in die aquarel kleuren.
Zo doe ik dat ook metmijn zelfgemaakte kaartjes, die zet ik meestal ook even in d ekamer om er eerst zelf van te kunnen genieten.
Nu hangen mijn verjaardag kaarten er nog, dus geen ruimte.
Alhoewel.....ik ben nu druk met Paas-kadootjes maken en die staan echt nog wel even in mijn kamer hoor, die zijn zo leuk en ik word er vrolijk van.

Monique zei

Wat een prachtig label op je kaart!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Groetjes, Monique

Colien zei

Heel mooie kaarten, leuke techniek!
Bedankt voor je deelname aan de tag-challenge bij Knutsels en Kadootjes en de wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
grtz Colien

Cazro zei

A beautiful and clever card. Thanks for sharing with us at Sparkles Christmas Challenges. Caz. DT