Mijn lijst met blogs

zondag 2 juli 2023

Bloemen

In het workshop pakketje van Dora kwam ik gestempelde blaadjes, bloemetjes, boomtak  en vogeltjes tegen. De vogels en bloemen kleurende ik in de kleuren van het designpapier. Het geheel plakte ik in een soort lijstje.
In het hart van de bloem zit wat glossy accents. De blaadjes zijn uitgestanst.
De achtergrond is designpapier uit het pakketje. Het gestreepte papier heb ik erbij gezocht.
Challenges:

Een iets andere achtergond, hetzelfde lijstje en het restant van de bloemen, gestempelde blaadjes en vogel. De boomtak stanste ik van kraft. Ook hier in het hart van de bloem wat glossyaccents. Deze kaart ging vorige week naar een aangetrouwde nicht, ze ging naar het hospice. Vanmorgen kregen we bericht dat ze is overleden, 65 jaar, veel te jong.
Straks halen we Thomas op, nog voor mijn verjaardag en blijft hij eten. Hij mocht kiezen wat: bami. En dat vinden wij helemaal niet erg…..
Groetjes Nelleke 

14 opmerkingen:

!neke zei

Beide heel leuk !!!!
Groeten Ineke

Ellen zei

Prachtige kaartjes Nelleke, mooi gemaakt ook met de leuke vogeltjes! Gecondoleerd met het verlies van je nicht, idd veel te jong, sterkte!
Groetjes Ellen

Daphne zei

Ze zijn heel mooi.
Het dp past goed bij elkaar en de bloemen staan mooi in het lijstje.
Ik maakte ook een kaart met en lijstje, dat geeft altijd en mooi effect vind ik.
65 Jaar, inderdaad veel te jong.

Angélique zei

Heel mooie kaarten, mooie composities.
Wat naar, weer een jong persoon overleden in jouw omgeving, gecondoleerd.
Eet smakelijk, veel plezier met Thomas.

Henriët zei

Leuke kaarten met die bloemen en vogeltjes. Leuk ook het gestreepte papier erbij.
En alweer een overlijdensbericht van een te jong iemand. Sterkte!
Groetjes van Henriët

Marfien zei

Mooie kaartjes met leuke details

GerJanne zei

Oh wat naar toch weer! Ik schreef het al bij Colien. Naar mate je ouder wordt ken je steeds meer mensen. Zou het daardoor komen dat we zoveel mensen kennen met ziektes en slechte prognoses? Vandaag kreeg ik bericht over een aangetrouwde neef. Heel zorgelijk!!
Je kaarten zijn allebei heel mooi en leuk met die bloemen en vogels!
Echt gaaf!

Femminde zei

Wat een mooie kaartjes!! En gelukkig was die laatste op tijd bij je nicht. Maar wel heftig. 65 is natuurlijk veel te jong.
Dat drukt ons weer met de neus op de feiten dat je niet moet wachten met leuke dingen doen maar van elke dag wat moet maken.
Ondanks alles toch een fijne dag!!
Groeten van Femminde

Caroline Cards zei

Mooie kaarten! Veel te jong 65 jaar, sterkte!
Groetjes, Caroline

brenda zei

Prachtige blauwe bloemen, hartelijk dank voor het delen van onze bloementhema's deze maand bij Stamping Sensations en We Love Stamping challenges.

B x

Makira zei

💙💙💙this!! I saw this at the Crazy Critter Challenge and came by for a closer look. I host a new challenge, Park Hopping My Happy Place Challenge. It is anything goes inspired by a theme park. Your cute card reminds me of the Epcot’s Flower and Garden Festival. I hope you'll join the fun! Have a creative weekend. Join at https://parkhoppingmyhappyplace.com/. Cheers, Makira

Fiona zei

lovely card, those birds are fab!

Thanks for sharing with us at Stamping Sensations.
Fi
x

Gerrina zei

Wat een supermooie kaart! Had niet gedacht dat de vogel ook zo mooi zou uitkomen in die kleuren, maar die is gaaf erbij! Dankjewel dat je met ons meedoet bij Stanpimg Sensations! Groetjes, Gerrina

Heather zei

Two very pretty cards! I really like the compositions you created with the flowers and birds!
Thanks for playing with Critter Crazy Challenge.