Mijn lijst met blogs

maandag 15 februari 2021

DAK


Vandaag een kaartje van mij. Omdat ik een topplaatsje had behaald bij Do All Kreatives , mag ik gastdesigner zijn voor de lopende challenge. De challenge is: Cas en sympathy.
Cas kaartjes maak ik graag. Deze is van een restant van de kaart weke ik voor Lieke haar verjaardag gemaakt had. Het is een klein kaartje van 10x 10 geworden. Op de basiskaart plakte ik rood effen papier. daarop sneed ik op maat het papier met de 2 kleuren acrylverf. Een stans, merk weet ik zo niet en gecondoleerd van Crealies. Wat kleine glitters om het af te maken. 
Er valt eigenlijk niet zoveel over te zeggen, gewoon een kaartje wat ook erg leuk was om te maken.
Dus ik ben benieuwd, wie doen er allemaal mee?
Tot morgen, dan ben ik er weer met een kaart.
Groeten, Nelleke 

11 opmerkingen:

Kaartjes door Elise zei

Wat een mooi kastje!

Ellen zei

Mooi Nelleke en de kleuren bij elkaar zijn top!
Ook de stans doet het er goed bij!
Ik mail je echt hoor maar vind ff de rust niet...nerveus voor de operatie!
Fijne dag en groetjes Ellen

Anita van Deur zei

Mooie kaart Nelleke.

Gerrina zei

Helemaal mooi! Groetjes, Gerrina

martina's kaartjes zei

mooi is je kaartje geworden, geslaagd
grtjs,martina

Diny zei

Wat een mooi kaartje Nelleke.
Groetjes Diny

VoormeKaartje zei

Het is een heel mooie kaartje geworden. Heb mijn kaartjes ook al ingestuurd voor de challenge. Groetjes, Christa

Elle-Jeanne zei

Leuke caskaart Nelleke.
Mooie achtergraond .
Ik heb mijn kaartje al ingestuurd .
Groetjes , Elle-Jeanne

Henriët zei

Mooie condoleancekaart. De stans past erg mooi bij de achtergrond.
De challenge staat nog op mijn lijstje.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Ja ik zag hem bij DAK en je hebt een heel mooi kaartje gemaakt als voorbeeld. Leuk dat je gastdesigner wilde zijn.

Angelique zei

Mooie condoleancekaart, bijzonder dat rood, dat straalt warmte uit. Mooie kaart maakte je voor de uitdaging met GerJanne, is een hele leuke hangplant.
lieve groetjes Angelique