Mijn lijst met blogs

vrijdag 5 februari 2021

Sketch bij de Egel


De kletseldate met GerJanne was weer heel gezellig. We hebben altijd wel wat te vertellen. GerJanne ging gelijk aan het kleuren en begon aan een kerstkaart. Ik begon ook met kleuren, maar heb dit al gauw aan de kant geschoven. Bloemen stansen is wel meer mijn ding, en gaandeweg het proces kwamen er steeds meer ideetjes. 

Wat deden er veel deelnemer mee met de afgelopen uitdaging van de Egel. Echt super bedankt voor alle leuke reacties en inzendingen.  
Het is de 5e van de maand en we hebben weer een nieuwe sketch uitdaging voor jullie. Verder vragen wij ook de kleuren roze, bruin en kraft.
Een hele leuke vind ik zelf. Als tip wil ik meegeven dat als je de vierkantjes gaat plakken, je met de middelste moet beginnen. Dan kom je het beste uit als je de blokjes in een lijn wilt laten lopen. 
Voor dit kaartje gebruikte ik papier van MD en het schattige baby'tje van MD. Een kaartje voor de voorraad  en die zal vast zijn weg wel vinden.
Wij hopen natuurlijk dat jullie allemaal weer mee gaan doen. 
Hier zie je de sketch. Heel makkelijk met de maten erbij. 
En zoals gewoonlijk is er weer een mooie prijs van de Egel voor de winnaar.
Groetjes, Nelleke 

16 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtige kaart Nelleke en bedankt voor de tip!
Groetjes
Margo

Irene zei

Schattige kaart die beslist een leuke bestemming zal krijgen..baby-lockdown-boom 😉.Goede tip, dank je wel!
XxIrene

Daphne zei

Lief hoor, deze gaat vast gauw naar een lief meisje die geboren wordt.
Leuke Sketch weer een het thema..... ik kan er wel wat mee, ik ga weer meedoen.

Trijntje zei

Wat leuk edn babykamer met deze leuke schets. Groeten Trijntje

Nicolette zei

Leuke kaart en de sketch ziet er leuk uit.
Groetjes Nicolette

Angélique zei

Ah, wat een lieve kaart. Dat babietje heb ik ook, nasr weinug zwangeren in mijn omgeving, zo jammer.

Angélique zei

Nah, typen gaat weer lekker... maar weinig zwangeren bedoelde ik.

Kaartenkraam zei

Dat is een leuke babykaart geworden. Goede tip over de vierkantjes.

groetjes van Ank

Caroline zei

Schattig kaartje met de sketch!
Groetjes Caroline

Anita van Deur zei

Prachtig.

Scraptastisch zei

Ik vind je voorbeeldkaart beeldig Nelleke en wat een mooie tip geef je erbij! Sketchen en Gerie gaan niet samen, dus sla even een keertje over, maar 14 dagen gaan zo snel voorbij, voor we het weten komt er weer een nieuwe challenge! Fijn weekend Nelleke,
xx Gerie

Creatiels zei

Een knappe kaart heb je gemaakt, mooi gedaan. En die tip neem ik mee naar mijn knutselhoek.
Groetjes en hou jullie gezond
Fijn weekend
Els

Marfien zei

Lief kaartje heb je gemaakt voor deze uitdaging, lekker veel roze . . .

Nynke zei

Een mooie kaart hoor! Ik vind de kleurencombinatie best lastig, maar gelukkig zorgen jullie voorbeelden voor genoeg inspiratie.
Groetnis, Nynke

Ela zei

Ja, lief kaartje. Leuke schets, apart ook, zeker deze kleurencombinatie. Ik zou er zelf niet op komen maar het past wel goed bij elkaar. En een goede tip idd, ik ga er mee aan de slag en dit keer niet op het laatste moment... Groetjes Ela

Epie zei

Wwooww...superleuke babykaart heb je met die sketch
gemaakt Nelleke , ik ga het ook doen , winterknutsels :-)
Lijkt me zo knus toe , die kletseldates van jullie hihi
Warme groetjes v Epie Xx