Mijn lijst met blogs

donderdag 4 februari 2021

Bijna kant en klaartje


Het is zaterdagavond. Wim heeft zijn gitaar gepakt en zit bij de computer en probeert een nummer uit. Ik zit daarbij aan de tafel met een boekje bijna kant en klaartjes om een kaartje voor vandaag te maken. Ik kreeg die toevallig weer in handen en dacht hier kan ik wel wat mee en ging hier lekker mee aan de slag. 
We zeiden tegen elkaar dat het net was alsof het zondagavond was, omdat we wel vaker op zondagavond zo bezig zijn.
De basis voor dit kaartje was gauw klaar, en omdat het zo leuk was heb ik van de andere kaartjes die in het boekje zitten, ook gelijk de basis gemaakt en de grote  figuurtjes er alvast opgeplakt. Die zijn echt grappig! Daarom heb ik dat boekje destijds ook bij de Action gekocht.
Maandag heb ik ze afgemaakt. En ondanks dat het heel makkelijk was, het was toch ook wel leuk om hier je eigen draai aan te geven. Niet teveel nadenken en gewoon even lekker bezig zijn.
Bij dit kaartje heb ik een echt lintje gepakt en ook echte knopen, net iets mooier.
De tekst heb ik bij deze wel gebruikt en vastgezet met een tape uit het pakket. 
Ik maakte er meer die komen een andere keer.

Van het voorbeeld maakte ik nog een mini kaartje. Zo zie je ook gelijk hoe het origineel was. 
De kleuren konden beter, maar dat zij zo.
Ik denk dat ik al weer een bestemming heb waar deze kaartjes naar toe gaan. Ik stuur regelmatig kaarten naar een kindertehuis in Israel. Zo heb ik deze al mooi klaar voor de Kerst.
En.... wij kijken terug op een leuke avond.
Challenges:
52 weeks to Christmas: gebruik kerstballen op je kaart.
CHCC: alles mag.
Tot morgen, dan ben ik er weer met een kaart.
Groet, Nelleke  

14 opmerkingen:

Rosina zei

Dat zijn 2 super leuke kerstkaartjes Nelleke, zo gezellig samen en toch ieder zijn eigen ding aan het doen...geeft een knus gevoel
bedankt voor je deelname
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ellen zei

Wat een leuke kaartjes zijn dit Nelleke...en zo vrolijk ook in deze kleurtjes!
Gezellige knusse momentjes moet je koesteren...fijn!
Ik mis je al een poosje...is daar een rede voor of zie je me niet in de zijbalk? (heb ik ook met volgers)
Groetjes Ellen

Jantine zei

Grappig, Nelleke, die panda! En originele kleurtjes.
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 52WTC!
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

2 leuke kaartjes Nelleke met de schattige pandabeer, fijne avond.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een grappig figuurtje op je kerstkaarten Nelleke en wat heb je er al een mooie bestemming voor in gedachten. Fijn dat jullie zo gezellig samen zijn met jullie hobbies, dat vinden Tim en ik ook altijd de fijne avonden.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Henriรซt zei

Dat klinkt als een hele gezellige zaterdagavond.
En je kaartjes zijn leuk. Handig die bijna kant en klaartjes.
Groetjes van Henriรซt

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke, vrolijke kerstkaartjes zijn dit geworden! Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Ellen zei

Moet reden zijn natuurlijk!

Daphne zei

Dit soort kaartjes maakte ik ook vorige week of 2 werken terug.
Eerst denk je, niks voor mij, die kant en klaar blokjes, maar als je er dan mee bezig gaat heb je zomaar een paar leuke kaartjes voor je liggen.
De plaatjes zijn vaak super leuk in deze blokjes en daarmee maken wij lagen makers graag leuke kaartjes, toch?@
Je zou ook nog mee kunnen doen met de Egel met je mini kaartje

Daphne zei

๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

!neke zei

Ze zijn super leuk geworden !
groeten Ineke
DT 52 WTC

GerJanne zei

Je bent even proefpersoon wat robot betreft. Vannacht begon het opeens toen ik bezig was reacties te geven. Nu ik meer dan 15 uur geen blogs bezocht heb, vergeet hij het misschien, zo niet dan ga ik met mijn andere account verder.
Ik heb dit natuurlijk in het echt gezien en ze zijn super leuk. Helemaal niks mis mee.
Ik dacht dat het alleen op 7 april frikandellendag is??

Helaas, de robot is er nog...

Diny zei

Jullie hebbenhet weer gezellig gehad zaterdagavond Nelleke....niks mooiers toch?
behalve dan misschien je twee kaartjes die je laat zien....ze zijn erg leuk!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

leuk om met zijn tweetjes met hobby bezig te zijn, gezellig zo.
toffe kaartjes.
Fijn dat je meedoet aan onze kerstballenchallenge!
Nancy 52WTC