Mijn lijst met blogs

dinsdag 16 februari 2021

Liftchallenge


Welkom bij de nieuwe uitdaging van de liftchallenge. Omdat ik winnaar was eind januari, ben ik vandaag gastdesigner bij de nieuwe uitdaging van de liftchallenge.
En deze is ook weer heel erg leuk. De opdracht is:  Maak een backdrop van repen papier met daarop je focal point. Mag ook verticaal of diagonaal, verdere invulling is vrij. 
Voorbeeldkaart van Lisa Henke: https://mylittlecreativeescape.blogspot.com/
Daar kon ik wel wat mee. Mijn doos met repen papier natuurlijk weer opgezocht en daar wat achtergronden mee gemaakt. En echt, als je eenmaal begint maak je er meer Nu had ik van te voren wat stempels ingekleurd en daar heb ik de repen papier bij gezocht. Ik maakt 4 kaartjes en maandag nog een kaartje met een ingekleurde stempel die wat kleur niet goed was.
Ik wilde nog een 2e kaartje plaatsen, maar de foto is niet klaar.
DE bloem is van Casual friday en heb ik ingekleurd met Derwent soft colours. Uitgeknipt en op de kaart geplakt. De stempelset gebruikt van Sudio Light van Missees,  mijn gewonnen prijs van Cloud9 crafts. Echt supermooie producten hebben ze daar. Alles mooi ingepakt, het was een feestje om het uit te pakken. 
Ik ben benieuwd wat jullie er van gaan maken. Bij de liftchallenge zie je vast meer voorbeelden.
Groetjes, Nelleke 
 


19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige bloem kaart, fijne dag.

jackelien zei

Wat een prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Caroline zei

Ik zag je kaartje net al als voorbeeld voorbij komen, prachtig! Leuk dat je GD mocht zijn.
Groetjes Caroline

Daphne zei

De kleuren passen mooi bij elkaar.
Dit is een leuke challenge , hiermee maak je in een handomdraai een mooie CAS kaart.
Ik ga eens broeden op een goed idee.

Ilse zei

Wat een prachtige CAS kaart! helemaal perfect.
Groetjes,
Ilse

Kaartenkraam zei

Geweldig kaart heb je als voorbeeld gemaakt. Ik vind hem echt prachtig, heel sierlijk en rustig qua kleuren.

groetjes van Ank

Creatiels zei

Wat een knappe CASkaart heb je gemaakt heel mooi gedaan..
En ook een leuke manier om restjes papier te verwerken
Groetjes
Els

Angélique zei

Mooie, stijlvolle kaart.

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige kaart Nelleke,

Grote kans dat ik hem ooit ga liften.
CAS houd ik van.

Ook ik was blij verrast toen ik mijn bestelling van cloud9crafts ontving. Je zegt terecht een feestje om het uit te pakken.

Groetnis fan Ina

Marjan zei

Ik had al voorkennis natuurlijk en je weet al dat ik jouw GD kaart voor onze challenge heel mooi vind, maar ik zeg het hier graag nog een keer! Dankjewel voor je bijdrage, Nelleke!

!neke zei

Had hem al gezien bij de LC, gave kaart !!!!

VoormeKaartje zei

Wat heb je de kaart mooi gelift. Handige challenge om restjes op te maken.
Groetjes, Christa

Ellen zei

Echt een leuke kaart Nelleke...een mooie lift hoor en ik snap dat je er meer wilde maken...top!
Fijne avond groetjes Ellen

Marfien zei

Prachtig CAS kaartje Nelleke, ben benieuwd naar de andere

Nynke zei

Een mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt! Wat is het van ❤-e stempeltje ook leuk! Deze challenge roept zoveel ideeën op, hier ga ik eens lekker voor zitten.
Groetnis, Nynke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart heb je als gast-designer gemaakt Nelleke, hij is práchtig vind ik. Ik geloof inderdaad wel dat je er veel kanten mee op kunt. Ik ben benieuwd naar de rest ;)
Lieve groetjes Miranda

Freubelmina zei

Wat een prachtige inspiratiekaart maakte je nelleke, ik vind hem best moeilijk zo te zien. Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blogje xx

GerJanne zei

Deze had ik wel gezien bij de Lift, maar volgens mij nog niet bij jouzelf. Hij is zo gaaf! Die bloem is prachtig en je kleiuren zijn heel mooi bij elkaar. leuk dat je gastdesigner mocht zijn en dat je zo'n prijs had gewonnen...Gelezen van Cornelie?

Aartje zei

Wat een pracht van een kaart Nelleke, mooie bloemen en een mooie tekststempel.
Groeten, Aartje