Mijn lijst met blogs

zaterdag 13 februari 2021

Uitdaging GerJanne 3


In november kreeg GerJanne een klein blokje design en effen papier van 10x 10 cm van mij. Daarbij waren vier opdrachten. Dit is het derde kaartje welke we laten zien. Ik las bij GerJanne en Sarah, dat je wel eens wat kunt bedenken, maar dat het lastig uit te voeren is. Zo ook met dit kaartje . Maak een kaartje van 12x 12 en gebruik effen designpapier uit het blokje. Dat kan wel over de breedte maar niet over de lengte. 
Dus de opdracht moest toch iets gewijzigd worden. Maak een 10x 10 kaartje of gebruik effen papier voor op de basiskaart. Ik koos voor het laatste . Verder heb ik weinig ander papier gebruikt, alleen wat zwart. Het witte is omgedraaid effen papier en dat heb ik geembosd. Om wat meer pit te krijgen heb ik er zwart bij gebruikt. De hanger is van de Action. Wat is die leuk he? Nog nooit gebruikt, en daar moest natuurlijk verandering in komen. Benieuwd wat GerJanne gemaakt heeft? Kijk gauw op haar blog! 
Groetjes,
Nelleke 

20 opmerkingen:

Irene zei

Een super leuke kaart, mooie kleurencombi en de plantenhanger is té gek...hoop dat we er snel weer mogen snuffelen!
XxIrene

Hobby Hoogland zei

Een leuke kaart gemaakt met het blokje papier , en de hanger is ook heel mooi.
Ben al bij GerJanne geweest .
Zelfde product maar toch heel anders.
fijn weekend.
groetjes Marjan.

Angélique zei

Leuke kaart, mooi in deze kleuren.
Hm, die hanger heb ik ook en je raad het vast al: ook nog nooit gebruikt.

Creatiels zei

Leuke kleurencombinatie, mooi gedaan. Dat hangertje zit ook bij mijn stempels, bedankt voor het idee.
Groetjes en hou jullie gezond
Fijn weekend
Els

CreaStories zei

Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt! Ik heb precies hetzelfde papier blokje en de mal, maar ook nog nooit wat mee gedaan. Het groen en zwart staat heel mooi bij elkaar! Groetjes, Natascha

Freubelmina zei

O wauw Nelleke, die van Gerjanne is erg mooi maar de jouwe is zeker zo mooi en heel anders,leuk gedaan.
Fijn weekend xx

Ellen zei

Wat een leuke kaart is dit Nelleke en ook het papier is erg leuk...goeie keus geweest dit te kopen voor jullie uitdaging!
Gave stans deze hanger, nooit gezien!
Fijn weekend groetjes Ellen

Ela zei

Leuk gedaan hoor, mooi in deze kleurtjes! En die planyenhangervis inderdaad te leuk om te laten liggen..Ik ga ook even bij GerJanne kijken. groetjes Ela

Ela zei

*plantenhanger is 🤭

Caroline zei

Leuke uitdaging en goed gelukt. Ik ga zo bij GerjAnne kijken.
Groetjes Caroline

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Nelleke en een leuke uitdaging, fijne dag.

Trijntje zei

Het is een hele mooie kaart geworden. Deze msl ligt ef bij mij ook nog. Wel erg leuk is de hanger . Gezellig dat jullie elkaar weer uitgedaagd hebben. Groeten Trijntje

GerJanneke zei

Oh wat leuk dat het zo'n andere uitstraling heeft als je dat blauw/groene effen papier als achtergrond doet. Toen je het zei, dacht ik ook: dan doe ik wat anders.
En die planthanger is enig!! Die heb ik nooit gezien. Ik had gedacht dat je je nieuwe stempels die verticaal zijn, zou gebruiken. Of pasten die niet??

VoormeKaartje zei

Wat is dit een mooi kaartje geworden. Leuk zulke uitdagingen.
Groetjes, Christa

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart met die mooie sketch en leuke plantenhanger Nelleke. Leuk met die getekende stiksteekjes langs de randen. Je hebt echt een mooi blokje cadeau gedaan aan GerJanne.
Lieve groetjes Miranda

Nynke zei

Dat is echt een mooie kaart geworden! Leuke papiertjes, en dat zwart is een goede keus geweest. Het past er heel goed bij!
Groetnis, Nynke

Hermien zei

Een heel leuk kaartje Nelleke, ik heb de stans ook en gebruik hem geregeld.

groetjes Hermien

Marfien zei

Mooi kaartje geworden nav de opdracht. leuk die plantenhanger

Daphne zei

Het is een prachtige kaart.
Zo leuk om elkaar uit te dagen een grappig als je jezelf daarbij ook uit daagt omdat je zelf een moeilijke opdracht hebt bedacht, hihi.

Ilse zei

Je kaartje is prachtig! leuke uitdaging...
Groetjes,
Ilse