Mijn lijst met blogs

vrijdag 26 februari 2021

Hoera gefeliciteerd


Deze week had ik heel wat kaartjes te plaatsen. Ook omdat sommige challenges aflopen en ik toch nog mee wil doen. Zoals bij deze kaart. Bij Knutsels & Kadootjes vragen ze ruitjes op de kaart en daar voldoet deze aan.
Deze kaart maakte ik voor mijn zwager en met de mooie spulletjes van MD is dat helemaal geen straf.
Hoera stanste ik 3x uit en plakte dit op de basiskaart. Ik vond het wel leuk om er wat versiering op de doen. Aangezien mijn zwager vrijwilliger is bij een bierbrouwerij in hun dorp, zette ik er een bierglas en biertje op met de letter van het merk bier. Ook de flesopener en doppen mochten niet ontbreken, een klein sterretje van hout en gefeliciteerd verticaal gestempeld. Leuke stempel is dat.
Mijn zwager vond hem leuk, hij had zelfs gewacht tot zijn verjaardag om de enveloppe open te maken.
Het spreekt verder voor zich.
Een kort berichtje deze keer.
Fijn weekeind, Groet, Nelleke 

12 opmerkingen:

Nynke zei

Ha, Nelleke, zo ging het mij ook deze week. Elke dag iets plaatsen om nog deel te kunnen nemen aan een aantal challenges. Je kaart is mooi geworden!
Groetnis Nynke

Anita van Deur zei

Mooie stoere mannen kaart, fijne dag.

Angélique zei

Heel mooie kaart. Dat ruitjespapier is zo mooi.

GerJanne zei

Wauw wat een sprekende kaart is dit. Heel leuk. En helemaal leuk dat je meedoet aan de uitdaging bij K&K. Dank je wel voor het meedoen.
Je kerstkaart hieronder is ook heel gaaf. Mooi effect met die schuine strepen.

Caroline zei

Hele leuke mannenkaart en de stans is erg leuk!
Groetjes Caroline

Henriët zei

Mooie kaart! Hele mooie kleuren. Dat geel geeft de kaart iets vrolijks. Leuke tekst stempel is dat zeg!
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk deze stoere kaart. Mooie kleuren Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Leuke mannenkaart en zo leuk persoonlijk gemaakt.
De kleuren blauw en geel doen het ook heel goed bij elkaar.

groetjes van Ank

Trijntje zei

Wat een mooie hoera voor een man. Leuk met dit papier. Groeten Trijntje

Nicolette zei

Heel leuk gemaakt en leuk om te horen dat je kaart in de smaak valt he.
Groetjes Nicolette

Marfien zei

Mooi stoer mannenkaartje, mooie ruitjes heb je gebruikt

Angelique zei

Mooie, stoere mannenkaart, leuk die ruitjes. Supergave serie kaarten met al die kleurige reepjes en vierkantjes.
Toen ik nog even verder las zag ik het goede nieuws dat jullie weer opa en oma worden, gefeliciteerd.
lieve groetjes Angelique