Mijn lijst met blogs

dinsdag 9 februari 2021

Mannenkaart.

 
                                       

Wat een prachtige witte wereld hebben we nu. Zo mooi om naar te kijken of in te wandelen. Vooral vandaag nu de zon tevoorschijn kwam en en wind is gaan liggen.  Ja, ik weet het, veel mensen houden er niet van, kunnen niet uit de voeten en dan wordt de wereld ook klein.  Dat begrijp ik ook. Ook bij ons is de weg nog helemaal bedekt met een dikke laag sneeuw en ijs. Pas na een kilometer komen we op een doorgaande weg waar die nu vrij van sneeuw is. 
En ja zondag naar buiten en met Lieke op de slee achter de auto. Zondag gilden we nog, haha, gisteren waren we al rustiger haha, tot Wim er de vaart in zette..... Maar gewoon een hele leuke ervaring. Ze zeggen dat strenge winters 1x in de 30 jaar voorkomen, nou dan hoop ik over 30 jaar dit ook weer te doen. Nou ja, 30 meter verder nadat ik dit zei, rolden we in een bocht bij huis allebei van de slee......😂😀
Nu dan dit kaartje. Met mijn nieuwe spulletjes van de Egel maakte ik deze mannenkaart. Dirk de eigenaar van de Egel is jarig en dan sturen wij als DT altijd een kaartje naar hem. Daar hebben we al veel gein om gehad. Een paar jaar geleden stuurden we hem een kaartje omdat hij 50 werd, maar we waren een jaar te vroeg haha. 
De kaart is gemaakt naar een sketch van de the sketchsy challenges. (171) En erg leuk om te maken. Het papier gemat op donkerblauw papier. Het horloge erop met tekst en wat knoopjes en houten sterren.
Het spreekt verder wel vanzelf.
Nog een fijne avond en tot donderdag! 
groetjes, Nelleke 

17 opmerkingen:

Aartje zei

Oh Nelleke, ik zie het helemaal voor me die sneeuwpret bij jullie. Wat kun je dan gewoon weer ongelooflijk veel plezier hebben.
Je kaart vind ik erg mooi, die papier is prachtig.
Groeten, Aartje

Kaartenkraam zei

De sneeuw kan mij ook wel bekoren hoor ook al is het lastig lopen, ik geniet er echt van!
Wat een lol zullen jullie gehad hebben op die slee, leuk!

Je kaart is echt stoer maar tegelijkertijd heel vrolijk door dat frisse geel.

groetjes van Ank

Angelique zei

Wat zullen jullie een plezier hebben gehad op de slee, ik heb ook nog wel eens achter een auto gehangen, herinneringen. Mooie vrolijke kaart en toch stoere kaart. Hele leuke kaart alvast voor je kleinzoon, wat sneu dat hij zo lang moet wachten om te kunnen afzwemmen.
lieve groetjes Angelique

Anita van Deur zei

Geweldig op de slee wat een plezier hebben jullie gehad. Stoere mannen kaart Nelleke.

Angélique zei

Leuke stoere kaart!

Creatiels zei

Mooie stoere kaart.
Fijn dat jullie genieten van het sleeën. Hier, waar ik woon in België is er maar een sneeuwlaag van 5cm gevallen. De rijbanen zijn zo goed als sneeuwvrij. Maar de weiden achter ons zijn ook mooi om naar te kijken.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Daphne zei

De sketch is inderdaad erg leuk, die had ik ook al gezien, maar nog niet gebruikt.
Voor mannenkaarten is deze helemaal geschikt.
Het horloge past mooi bij je verhaal....."ben ik op tijd?", omdat jullie paar jaar geleden te vroeg waren. Hilarisch trouwens, om een kaart te sturen naar iemand die 50 wordt en die dan helemaal nog geen 50 wordt.

Stoer dat jij achter de auto durft op de slee......ik werd ook gevraagd door de kinderen "nu jij mam", maar ik heb vriendelijk bedankt!

Ellen zei

Mooie stoere mannenkaart is dit...leuk met het horloge erop!
Ik had jullie graag willen zien op de slee haha...ik waag me maar niet buiten nu!
Ik kreeg gister nogmaals jouw hele lange mail binnen...raar hè..
Fijne dag en groetjes Ellen

Marfien zei

Leuke mannenkaart is dit, het horloge is een mooie stans.
Jullie doen wel heel gevaarlijk met de slee achter de auto, hoe dacht je dat over 30 jaar te doen? met een rollator achter de auto . . .
zondag konden we niet van ons erf af, maandagmiddag lukte het om een deel van de oprit ijsvrij te maken en vandaag dooit het hier alweer overdag en vanaf zondag ook geen nachtvorst meer

Crealientje zei

Mooie mannenkaart met horloge!
Wat een grap, veel te vroeg voor 50 jaar,leuk verhaal
Ik had het ook wel willen zien:)
Nu dan maar flink genieten van de sneeuw en schaatsen.
Ik blijf wel binnen en kijk naar buiten, hahaha.
Hier is het nog flink behelpen, al 4 dagen aan het schuiven om het één en ander sneeuw en ijsvrij te maken. De bussen rijden nog steeds niet:(
Fijne dagen en liefs Crealientje.

Henriët zei

Wat een mooie, stoere kaart met het horloge.
Ook stoer van jou om op de slee achter de auto te gaan. Wat zullen jullie een lol hebben gehad.
Groetjes van Henriët

Ilonka zei

Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt, dank je wel voor het meedoen aan de Sketchy Challlenges Blog.
Groetjes Ilonka DT

VoormeKaartje zei

Hoi Nelleke, bedankt dat je me volgt, ben je ook gaan volgen. Mooie kaart trouwens. Wat erg dat je kleinzoon ook FSHD heeft, je hoort er niet vaak van. Kan echt een rot ziekte zijn. Bij iedereen openbaart het zich toch weer anders. Mijn moeder, broer en tante hebben het ook. We zijn er pas laat achter gekomen dat we het hebben. Kon van kinds af aan nauwelijks lopen en mijn moeder en broer kregen ook steeds meer klachten. Artsen wisten ook niks. Uiteindelijk is mijn moeder zelf op onderzoek gegaan vertrouwde het niet en kwam toen uit op deze spierziekte. Ze vonden het maar onzin dat ze onderzoek erna wou. Uiteindelijk hebben ze het toch gedaan en bleek het toch wel FSHD te zijn. Zelf nu bedlegerig geworden. Heel weinig energie en veel pijn. Maar gelukkig heb ik mijn hobby nog. Geeft echt even afleiding. Maar fijn dat je kleinzoon het zo goed doet met de aanpassingen. Hoop echt dat het bij hem meevalt. Groetjes, Christa

monique zei

prachtig en bedankt voor het meespelen gr monique dtmember

Ilonka zei

Wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Sketchy Challenge Blog.
Groetjes Ilonka DT

Ela zei

Stoere kaart, perfect voor een man, lekker strak. Ik zie het helemaal voor me jullie sneeuwpret! Leuk dat je meedoet bij The Sketchy Challenges, je hebt de schets mooi uitgevoerd. Tot een volgende keer, groetjes Ela DT

Bianca van Tilburg. zei

Top uitvoering.
Veel liefs Bianca DT The Sketchy Challenges Blog.