Mijn lijst met blogs

dinsdag 2 februari 2021

2 februari, Card Chain Challenge


Aangestoken door de enthousiaste verhalen van GerJanne heb ik mij aangemeld bij de Card chain challengeblog. Je geeft je op dat je een kaart wilt maken en versturen. Je komt op een lijst, je maakt en stuurt een kaart naar diegene die boven je staat en je ontvangt een kaart van diegene die onder je staat.  Het leuke is dat mensen over de hele wereld mee doen. Zo kreeg ik een kaart van Gundi uit Duitsland en stuurde ik een kaart naar Marga in Spanje. Je neemt contact met elkaar op voor adressen . Nu wil het geval dat ik niet echt een talenknobbel heb, kleine berichten begrijp ik wel, maar de informatie die ik kreeg besloeg wel ruim een A-4... Gelukkig bracht Deepl.com uitkomst en heb ik alles laten vertalen., en kon ik alle informatie goed lezen.. Echt wel ideaal hoor. Zo schreef ik een berichtje in het Nederlands en liet het vertalen in het Spaans 😃. 
Is tante Post soms vreselijk traag in Nederland, de kaart van Gundi was er al met 2 dagen! 
Dit is de kaart die ik naar Marga stuurde.
Op het blog staan challenges waar je mee bezig kunt gaan. Ik gebruikte de sketch met allemaal cirkels en de kleuren roze, kraft en goud.
Eerst maakte ik de basiskaart in de kleuren roze en kraft. Daarna gebruikte ik verschillende cirkels van doppen en dergelijke gedoopt in acryl verf. Nog wat met stempeltjes gestempeld aan de zijkant.
Op zwart papier deze vogeltjes gestempeld en geembost met goud embossingpoeder. 
Het meest verrassende vind ik de gouden vogeltjes geworden. Het stempelen vind ik zelf persoonlijk wat minder. Reden om hier wat vaker wat mee te gaan doen.
Vandaag worden alle kaarten geplaats en laat ik dus de mijne zien. 
Een leuke ervaring was het zeker en ik heb mij al weer opgegeven voor de volgende ronde!
Groetjes, 
Nelleke 

14 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een leuke kaart Nelleke en zeker met de gouden vogels...die doen het er prachtig op!
Ik heb contact met een Poolse blogster en mijn Pools is ook niet meer wat het geweest is haha en gebruik veel Google translate...werkt ook prima!
Fijne dag, groetjes Ellen

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart met die schattige vogeltjes, laat ik die nu ook hebben, Super dat zwart papier vogel stempel met goud embossing.

Hermien zei

Een prachtig kaartje Nelleke.

groetjes Hermien

Marfien zei

mooi achtergrondje en hele leuke vogeltjes, goud op zwart is idd verrassend, ik heb allebei nog op voorraad :-)

Julia Aston zei

what a beautiful background you created for your lovely birds Nelleke!

Nynke zei

Prachtige kaart is het geworden! Het goud komt heel mooi uit op het zwart. Leuk is het hè, kaarten versturen en ontvangen uit het buitenland? Ik deed een tijdje aan postcrossing, dat is ook zo leuk!
Groetnis, Nynke

HilaryJane zei

Welcome to the card chain challenge and what a beautiful card you made. I love the circles and those cute little birds xx

Annerieke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Nelleke! Je hebt de kleuren goed weten te combineren. Leuk om mee te doen met deze challenge hè.
Groetjes, Annerieke

Daphne zei

Er gaan steeds meer mensen meedoen aan het CCC gebeuren.
Leuk om ook via Blogger hiervan te horen en de mooie kaarten te zien.
Deze van jou is de sketch herkenbaar maar toch heb je het heel erg creatief gemaakt en er je eigen draai aan gegeven, mooi hoor.

GerJanne zei

Ja, leuk he? Je kaart is prachtig. De kleuren heb je mooi weten te treffen.. Jij kreeg ook een prachtige kaart van Gundi.
Nog een paar uurtjes en dan zie je me verschijnen.

Wilma zei

Die vogeltjes hebben een behoorlijke reis achter de rug Nelleke en Marga heeft een MOOI kaartje van je ontvangen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Creatiels zei

Een mooie kleurcombinatie en knap resultaat. De gouden vogels voegen net dat extra toe.
Lijkt met leuk om te doen, zo'n internationale kaartenruil. Ik denk er nog even over na om ook mee te doen.
Groetjes en hou jullie gezond
Groetjes
Els

Linda W. (ScrappinBari) zei

Such a great interpretation of the sketch, Nelleke!! So glad you found the Card Chain!!

papierelle zei

Eine sehr hübsche Karte hast Du gestaltet, ich mag die Hintergrundgestaltung und die niedlichen Vögel. Nur Schade, das Du nicht auch die Karte zeigst, die Du bekommen hast, denn darum geht es ja auch bei der Card Chain Challenge. LG Gundi