Mijn lijst met blogs

maandag 22 februari 2021

Envelop op je kaart


Dank jullie wel voor jullie mooie en lieve reacties en felicitaties op mijn vorige post.
Wat is dat fijn om te lezen zeg.
Nu nog even een snel kaartje, eer ik mijn bed induik voor een goede nacht. 
Thomas is weer terug naar zijn woning. Het was leuk, en ook weer goed dat hij naar zijn eigen woning gaat. 2 nachten wat minder slapen en op "aan" staan, vraagt het nodige. 
Omdat er nog wat kaartjes staan om te plaatsen en de challenge deze week aflopen plaats ik wat meer deze week.
Dit kaartje maakte ik voor de 4 season challenge: gebruik een envelop op je kaart. Het is een klein kaartje, iets van 11x 10 cm.
Het papier is van weet ik zo even niet, kreeg het van GerJanne 1,5 jaar geleden. Daarop wat effen papier, envelopje uit het pakket en 2 madeliefjes of margrieten? Wel zag ik vandaag weer de eerste madeliefjes bloeien. Het bloemen stansje is erg leuk om te gebruiken vooral het hart wat uit allemaal mini sterretjes bestaat.
Een kort bericht deze keer. Morgen weer lekker aan de freubel. Zin in. Mijn kaart maken voor het KKT, dus woensdag zie je mij weer.
Doeg! Groet, Nelleke 

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuk met de zachte kleurtjes de bloemen zijn een echte blikvanger.

Nynke zei

Echt een fleurige lentekaart Nelleke. De madeliefjes zijn prachtig! Ik heb die hier nog niet gezien, maar heb zondag al wel de eerste bloeiende krokussen gespot.
Groetnis Nynke

Daphne zei

De zachte kleurtjes met dat harde blauw/zwart vind ik prachtig.
Het touwtje links maakt het af.
Fijn dat Thomas en jullie genoten hebben, daar kunnen jullie weer met een glimlach op terug kijken.

Jantine zei

Wat leuk, dat jullie weer opa en oma worden, geweldig nieuws!
En deze kaart is ook heel mooi. Fijn dat jullie mooie dagen met Thomas hebben gehad.
Groetjes
Jantine

Lia zei

Wat een mooie kaart in zachte tinten. Je hebt het envelopje er prima tussen verwerkt!
Lia xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met het mooie bericht uit je vorige blogpost Nelleke. Wat een mooi nieuws en ik zou ze ook om de hals gevlogen zijn hoor. Je maakte een mooie kaart voor hen.
Deze kaart is ook heel lief vind ik, zulke mooie zachte kleurtjes en die madeliefjes zijn top. Leuk bedacht om daar het envelopje achter te steken.
Lieve groetjes Miranda

VoormeKaartje zei

Wat een mooi en vrolijk kaartje. Vooral die bloemen lijken er heel mooi op.
Groetjes, Christa

Epie zei

Een aardig kaartje Nelleke in mooie kleurtjes en daar
komen die margrietjes weer prachtig uit , leuk dat flopje
Groeten van Epie

GerJanne zei

Het papier is van Docrafts, volgens mij. Heel leuk. Ik heb ook nog met deze envelopjes in mijn hand gezeten. Mooi ook met de margrieten!

Nicole Parmentier zei

Hey Nelleke, ik kwam eigenlijk langs voor je KKT kaartje maar vind dit schattige lentekaartje met enveloppe ook prachtig hoor! Heb even teruggescrold en las dat er een nieuw kleinkind op komst is! Wat een fijn nieuws, proficiat!!!

Colien zei

Heel schattig kaartje, leuk met de bloemetjes erbij!
grtz Colien {4SCB]