Mijn lijst met blogs

donderdag 18 februari 2021

Wishing you every day

Gisteravond heb ik een poging gedaan om nog een kerstkaartje te maken. Of het kwam dat ik mijn aandacht er niet bij had, ik was op dat moment een tijd in de wacht bij de GGD om een vaccinatieafspraak te maken,  het kaarten maken wilde niet lukken.
Na het afspraak maken ben ik gestopt, andere keer verder. Gelukkig heb ik wat kaartjes in de voorraad en plaats ik deze op het blog.
Het is een bijna kant een klaartje waar ik een paar weken geleden mee bezig was. Het papier en de afbeelding is al zo leuk, dat je dat gewoon gebruikt. 
De teksten vind ik wat minder leuk en daarom een tekst gestempeld. Ook gebruik ik echte knoopjes. Ik plakte er een hertje bij die vol verwondering naar de dansende en zingende pinguïn staat te kijken. Het hertje is van MFT, zijn pootjes zijn wat korter gemaakt en hij heeft van een ander hertje, een kleiner gewei gekregen.
                                         
Van het voorbeeld maakte ik een klein kaartje, je ziet dan eigenlijk het voorbeeld. Hier staan ze samen op de foto.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
Christmas 24: cute animal
Groetjes, tot een volgende kaart, ik heb genoeg te plaatsen!
Groet, 
Nelleke 

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het zijn schattige kaartjes de penguin is enig.

Trijntje zei

Het zijn erg leuke kaarten .Mooie afbeeldig. Het design papier past er erg leuk bij. Handig om nog een klein kaartje te maken. Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben dat het je het even niet lukt.. Je kaart van hieronder met de bloemen vind ik erg leuk. Groeten trijntje

Colien zei

Leuke kaartjes, Nelleke!
Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
grtz Colien

Jantine zei

Leuk toch dat je je eigen draai kunt geven aan die bijna kant-en-klaartjes! Het papier en de plaatjes zijn heel vrolijk.
En mij lukt het ook nooit erg goed om me op kaarten maken te concentreren als ik ondertussen telefonisch in de wacht hang. dus misschien was dat het inderdaad. Wel fijn dat je een afspraak voor vaccinatie hebt.
Fijn dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

de ene keer lukt kaartjes maken wel wat beter dan de andere keer he... Deze kaartjes zijn heel tof, leuk om zo'n kant en klaar kaartje wat naar eigen smaak op te pimpen, en goed idee dat minikaartje er bij...
groetjes
Nancy 52WTC

Elle-Jeanne zei

Soms is dat gewoon, dat het niet wil lukken. Maar gelukkig heb er er nog op voorraad.
Maar met deze kerstkaart is niets is mee.
Ook a. Is het een bijna kant en klaar kaartje.
Groetjes Elle-jeanne

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Nelleke.. met een leuke pinguin erop...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ellen zei

Wat een leuke kaartjes...ik vind het papier enig met de afdrukjes en ook het kleintje diet leuk mee deze ronde...dus toch goed gelukt haha!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Ik zag ook deze al in het echt en het is toch een heel leuk kaartje geworden. Is het gelukt met de afspraak bij de GGD?

Nynke zei

Leuk geworden! Mooi, zo een combinatie van bijna kant en klaar en eigen materialen.
Groetnis, Nynke

!neke zei

Wat een leuke set zo !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Soms lukt het niet maar gelukkig had je deze leukerd nog op voorraad Nelleke.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Kaartenkraam zei

Hartstikke leuke kaart zo, mooier dan het voorbeeldje vind ik. Dat zwarte hertje brengt de kaart meer in balans naast het zwart van de pinguïn vind ik. En dat sterretje maak het gewoon af!

groetjes van Ank

Crafting Queen zei

Lovely card, really like the cute image and the colours. THank you for joining Christmas 24 challenge. Anesha

sue t. zei

Adorable! Thanks for playing along at Christmas 24!

Deborah Frings zei

Super cute little penguin - very modern feel to your card. Thanks so much for playing along with our Cute Animals theme at Christmas 24 Challenge. Deborah, DT.

Rachelle Oltean zei

What cute imagery! These are such pretty projects! Thanks so much for joining us at the Merry Little Christmas Challenge Blog!
Rachelle - DT : )

sue t. zei

Such a cute penguin card!! Gotta love a penguin! Thanks so much for playing along at Christmas 24 Challenge.