Mijn lijst met blogs

zondag 29 oktober 2023

Gestempelde achtergrond

Vorige week startte er een nieuwe uitdaging bij Knutsels en Cadeautjes. De kaart van Ingrid was de inspiratie voor deze kaart. Niet dat ik hem nagemaakt had, maar ze had de achtergrond op gekleurd papier gestempeld met een grote stempel en dat bracht mij op het idee om mijn grote achtergrondstempels te gebruiken. Dat is ook het enige, mijn kaart is totaal anders geworden. 😊
Ik vond een oranje achtig papiertje en dat was de basis. Daarop met de geruite stempel van MD met donker rood gestempeld. Daarna bedacht ik dat ik het model van Monique nog eens wilde maken, welke zij voor een Pronty demo gemaakt had. Om 2 extra vierkantjes te krijgen, stanste ik heel precies 2 vierkantjes uit de basis. Daar zocht ik bijpassend papier bij, waar ik lang naar op zoek  ben geweest. Ik vond nog 2 schattig gekleurde hondjes en stempelde happy birthday op een restje basis papier. Ik vond het nog wat kaal en uit het laatste stukje oranje, kwamen 2 botten voor de hondjes tevoorschijn.
Ik weet denk ik al wel naar wie ik deze kaart ga sturen. 
Nu gaan we zo naar mijn oudste zoon. Hij en zijn kinderen zijn voetbalfanaten, de meesten voor PSV, dus gaan we samen de wedstrijd bekijken. En dat vind Wim helemaal niet erg!
Ik neem lekker een haakwerkje mee.
Groet, Nelleke 

13 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een leuke kaart met de hondjes. Leuk zoals je zelf het dp hebt gestempeld.
Jullie hadden een mooie middag als PSV-fans!
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Een heel leuke, vrolijke kaart, mooi gemaakt.
Hopelijk heeft PSV gewonnen en werd er niemand chagrijnig door de uitslag.

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart met de hondjes.
Jullie hebben natuurlijk eengoede middag gehad.
Groetjes Elle-Jeanne

Colien zei

Geweldig leuk die achtergrond, mooi gedaan! En die hondjes zijn zo grappig...
Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

Irene zei

Gaaf die achtergrond en enige hondjes!
XxIrene

marja kenter zei

Leuk bedacht Nelleke en wat een schattige hondjes zijn het. Jouw mannen zullen wel genoten hebben van de wedstrijd vandaag, mijn man zat er wat treurig bij. Maar gelukkig heeft hij altijd als leus: "het is maar een spelletje".
Grietjes en liefs

GerJanne zei

Ik zag hem in het echt en hij is heel erg leuk!!
Klinkt als een gezellige middag! Was dat het ook??

Hobby Hoogland zei

Hele leuke kaart met een mooie warme uitstraling.
De PSV mannen zaten goed gister.
Als ik kijk ben ik aan het knippen , ieder zo zijn ding.
groetjes Marjan.

Femminde zei

Wat ben je weer heerlijk bezig geweest met kaartjes maken. En ook samen voetbal kijken is gezellig. Is het ook echt weer voor allebei.
Net voor dezelfde challenge een kaartje geplaatst. Maar die ziet er weer heel anders uit.
Fijne week
Groeten van Femminde

Marfien zei

Tof kaartje met de gestempelde achtergrond, gezellig met de beestjes erbij
Het moet bij jullie wel een groot feest geweest zijn met de winst op Ajax, Kon Thomas er wel van slapen?

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooie achtergrond. Jullie zullen wel in een hoera stemming geweest zijn toen PSV van Ajax won!
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Mooi gedaan zeg.
De achtergrond is héél goed gelukt.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart is het geworden Nelleke, en je achtergrond is mooi zo, handig op gekleurd papier hé ? Dat geeft net een ander effect dan op een witte achtergrond. De hondjes zijn ook heel grappig. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.