Mijn lijst met blogs

zondag 22 oktober 2023

Nieuw blok

Dag allemaal, daar ben ik alweer met een serie kaarten. Vorige week was ik bij de Action, en ze hadden de papierblokken in de aanbieding voor €1,69. Ik mocht er eentje kopen van mijzelf, en ik vond een prachtig blok dubbelzijdig papier. Ook de nodige effen papiertjes en plaatjes  die er precies bij passen. 
Daar moest ik mee aan de slag en maakte een serie kaartjes. De eerste is 2 soorten papier met een wit stuk papier er tussen. Daarop een plaatje uit het boek en tekst van het effen papier. Links onder een plantje en rechts een bramentakje.
Challenges:
Deze vrolijke dame mocht ook op de kaart, hetzelfde papier en dan andersom.  De blaadjesstans weer gebruikt en verschillende kleuren blaadjes gestanst. 
Nog een leuke sketch en daar gebruikte ik het citroenpapier voor, en een schuine streep van gestipt papier. Een bijpassende Citroen gestanst en tekst gestempeld. 
Challenges:
De sketch is van:
Hand Stamped Sentiments stamping challenge blog and paper craft challenge blog
Dit is een Slimline kaart geworden. Eerst wilde ik dit via een sketch doen. Maar dat was niet mooi, toen mijn eigen draai aangegeven. Weer de citroen gebruikt en watermeloen.
Een serie waar ik met plezier aan heb gewerkt, en ik denk dat dit blok wel vaker gebruikt gaat worden.
Groetjes Nelleke 

 

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een leuk blok en prachtige kaarten mee gemaakt!

Daphne zei

Haha ik heb die blokken ook in mijn handen gehad en mocht ze NIET kopen van mezelf.
Wat leuk dat jij er meteen een serie mee gemaakt hebt, ze zijn erg leuk, deze kaartjes.
Ik weet nooit zo goed wat ik met die plaatjes met tekst kan doen, maar jij weet er wel raad mee zie ik.
Goed gekocht, dit blok dp.

Daphne zei

Haha ik heb die blokken ook in mijn handen gehad en mocht ze NIET kopen van mezelf.
Wat leuk dat jij er meteen een serie mee gemaakt hebt, ze zijn erg leuk, deze kaartjes.
Ik weet nooit zo goed wat ik met die plaatjes met tekst kan doen, maar jij weet er wel raad mee zie ik.
Goed gekocht, dit blok dp.

Angélique zei

Een leuke serie kaarten, het is te zien dat je er met plezier aan hebt geknutseld.

Anoniem zei

Superleuke serie laat je zien. Je bent lekker bezig geweest met dit gave papierblok. Ik ben al een poosje niet bij de Action geweest… eigenlijk heb ik teveel papier dus beter om niet te gaan haha, kom je ook niet in de verleiding. 🙈
Fijne dag, groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Trijntje zei

Je bent leuk aan de knutsel geweest met je nieuwe blok. Soms moet jezelf toch wat gunnen… en dit is direct alweer goed gebruikt. Je hebt een mooie serie kaarten gemaakt .
Groeten Trijntje .

GerJanne zei

Ah wat leuk!!!! Ik heb dat blok ook gekocht, ( en nog eentje 🤭) en jij hebt wel inspirerende kaartjes genaakt,zeg! Heel erg leuk!!
Zin in zaterdag!!

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaartje laat je zien , mooie kleuren , en een prachtig blok met papier.
Heb deze niet , hoe kan dat nou , ha ha.
Groetjes Marjan.

Marfien zei

Vrolijke kaartjes heb je gemaakt met dit papier. Ik heb de bloks gezien en bekeken maar toen ik bedacht wat er thuis nog lag heb ik mezelf toegesproken en ze weer terug gelegd . . .

Henriët zei

Wat een vrolijke kaartjes met je nieuwe papierblok.
Heerlijk combineren en dan ontstaan er hele mooie kaartjes.
Groetjes van Henriët

Heather zei

Such cute citrus paper, Nelleke - and I love the colors, too! Such a happy card! Thanks so much for playing at Hand Stamped Sentiments!

Sarah zei

Ik vind de eerste super leuk!

Stampin Expressions zei

Amazing card! I love the colors and the pattern paper you used! Very clever! Thanks for joining the hand stamped sentiments challenge!

kramer_buffy zei

All of hte papers and collections are just gorgeous! Thanks so much for playing with us at TSOT!

-- Dalis
http://stamprgrl.wordpress.com

Jolanda Johnstone zei

Loving the pink and turquoise pop of color that you used for our sketch over at HSS. SO glad you shared your creativity with us, Nelleke. Cheers, Jolanda - DT

Helen zei

Beautiful bright and cheerful cards.

Thanks for joining us at the Creative Fingers Challenge

Helen x
DT