Mijn lijst met blogs

donderdag 12 oktober 2023

Oplegkaartjes

Op een 1 of andere manier lukt het mij niet om vaker kaartjes te plaatsen. Er staan er genoeg in concepten, die daar maar blijven staan. 
Van de zomer kreeg ik een doos met knutselspulletjes. Daar zaten ook deze oplegkaartjes bij.  Het was even puzzelen hoe die kaartjes te gebruiken, maar uiteindelijk heb ik deze 2 kaartjes gemaakt. De basis is wit papier, daarop DP ik meende van MD. Een kerstboompje uit de oude doos, mijn favoriete kerst tekst en een sneeuwster, meer was dacht ik niet nodig.
Bij deze kaart is de basis wit met hetzelfde DP papier. Deze stans heb ik in het zwart uit gestanst en de achtergrond is van kraft. Ook hier een oplegkaarten en kerstboom van MD. Rechts onder 2 kleine waxine lichtjes en de tekst rechtsboven. Uiteindelijk toch wel tevreden met het resultaat.
Challenges:
Het bezoek bij mijn broer was indrukwekkend: wat een ruimte komt er tevoorschijn! Ook hersteld hij goed en dat is fijn om te zien. Hij had, heel slim, tijdelijk een scootmobiel aangeschaft zodat hij rondom huis kan rijden, en hiermee zelfs naar de fysio gaat.  Wim  heeft geen ontsteking meer in zijn bloed en daar zijn we heel erg blij mee. Er volgen nog de nodige onderzoeken, die onzekerheid is er nog, maar de blijdschap dat de infectie (na ruim 3 maanden) weg is is er zeker!
Groet, Nelleke 

 

18 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Twee prachtige kaarten, fijn dat het in ieder geval weer wat beter gaat met je man..
Gezellig dat je vandaag weer meedoet met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

2 hele mooie kaartjes Nelleke, mooi deze kleurencombinatie. Wat slim van je broer zo kan hij toch op veel plekken komen. Fijn dat de ontsteking bij Wim weg is, altijd spannend de komende onderzoeken.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie sfeervolle kerstkaarten Nelleke en fijn goed nieuws over Wim.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie sfeervolle kerstkaarten Nelleke en fijn goed nieuws over Wim.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

karin zei

Van die kaartjes had ik ook nog liggen en heb er een paar kaartjes mee gemaakt. Ze staan nog in mijn mapje te plaatsen op blog 🙂 Jouw kaartjes zien er mooi uit, mooie snijmal bij die tweede.
Gelukkig gaat het beter met de gezondheid van je broer.
Groetjes,
Karin

lenywim35 zei

Heel leuk gedaan. Altijd fijnals iets datjekrijgt goed slaagt. Bij mij ging van deweek devlag uit. Ik heb een nieuwe hulp en haar Moeder is gaan kaartjes maken en ik kon haar twee boxen spul meegeven. Wat was ik blij!!!! Van mallen en stencils. Papier, plaatjes , lint etc etc. Weg geven is altijd leuk. Iemand erblij mee maken. Helemaal mijnding. Gelijk weer twee boxxen ook weg. Plankbijnaleeg nu. Jij succes er mee. Liefs Leny

Marfien zei

Leuk idee, heb net een nieuw lijstjes stans aangeschaft die voor zulke kaartjes zeer geschikt is (wel voor de helft van de prijs natuurlijk)

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes met het leuke dp en de leuke tafereeltjes
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
groetjes Ellen DT H&I

Jantine zei

Heel leuk gedaan met die oplegkaartjes, Nelleke! Mooie kaarten maakte je weer.
En fijn dat bij Wim de ontsteking eindelijk weg is. Ik hoop dat het verder ook meevalt met de onderzoeken en uitslagen.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Twee prachtige kaartjes Nelleke!
Wat fijn dat Wim geen ontsteking meer heeft....na drie maanden mag het wel over zijn he!
Groetjes Diny

!neke zei

Beide gaaf zo !!!!
Fijn dat de ontsteking eindelijk over is !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Josje zei

leuke kaartjes nelleke

Henriët zei

Mooie kaarten met het frisse rode papier. Je hebt de plaatjes er mooi op weten te verwerken.
Groetjes van Henriët

marja kenter zei

Mooie kaarten Nelleke, leuk hoor die plaatjes
Wat fijn dat het nu de goede kant op lijkt te gaan met Wim. Wat duurt het lang hè, bah.
Sterkte ermee en hopelijk blijft het de goede kant op gaan.
Fijne avond en liefs

Scraptastisch zei

Wat maakt het uit Nelleke af en toe plaatsen is ook goed toch! 0pleg kaartjes op een kaart lijkt denk ik makkelijker dan dat het is, maar mooi gedaan zo. Super dat Wim geen ontstekingswaarde meer in zijn bloed heeft en succes met de vervolg onderzoeken!
xx Gerie

GerJanne zei

Je hebt er leuke kaartjes mee gemaakt, met die oplegvellen. Soms is het lastig als je wat krijgt er iets mee te doen. Dan kan het zijn dat je het zelf nooit had gekocht, maar toch ook weer jammer om weg te gooien.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaartjes zijn het geworden Nelleke, het is even wat denkwerk geweest maar met een prachtig resultaat. Bedankt dat je deze weer meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Lynda zei

Such lovely cards. I like the colour scheme and it's almost like looking through a window. hank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT