Mijn lijst met blogs

maandag 16 oktober 2023

Herfst

Mijn pompoenen verzameling is wat uitgebreid en daar moest natuurlijk een kaart mee gemaakt worden. De basis is kraft, daarop al heel oud donkerrood papier en daarop weer designpapier van MD.
Allereerst de grote pompoenen uit gestanst. In de pompoen zit een kabouterstelletje van CE. De deur staat wijd open, zien jullie dat? Zo leuk, het stelletje, je kunt er ook gnomes van maken. Daarvoor moet ik dan een grote neus uitstansen. Eigenlijk hield ik daar helemaal niet van, maar inmiddels ben ik helemaal om. Eerst had ik de oogjes zo gelaten, zag je alleen een inkeping in het papier. Maar dat was hem niet, dus echte oogjes. Voor de grote pompoen zie je 2 kleinere kleurrijke pompoenen. Daarnaast een paddenstoel, eikels en bladeren. Rechts boven nog een spinrag, dat hoort ook bij de herfst.
De kaart is klaar en ik zie dat er geen tekst op staat, dat kan altijd nog als ik de kaart ga versturen, of ik zet de tekst binnenin.
Challenges:
The Paper Funday Challenges: Yellow, orange, green
Nog en fijne avond en dag morgen. We gaan morgen een dagje uit, naar een nicht van Wim en gaan dan naar Zoetermeer.
Ze had het er over dat we misschien ook nog gingen varen met de boot van hen.
Met een beetje geluk wordt het een zonnige dag.
We gaan het zien, er zeker zin in, en warme kleren aan. 
Want het is na al die regen van de laatste week ( 72 mm) een stuk frisser geworden!
Groet, Nelleke 

16 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een gaaf herfstkaartje is het! Ik heb hetzelfde als jij met de gnomes. Nu vind ik ze erg leuk! Heb een stans op de kop getikt via Fb!
Heel fijne dag morgen. Het schijnt in de middag heel mooi weer te worden!

Marfien zei

Vrolijk kaartje, ziet er gezellig uit bij dit kabouterstel

Angélique zei

Een heel leuke, vrolijke herftkaart, in mooie herfstkleuren.
Het kabouterstelletje is heel leuk, grappig dat ze in een pompoen wonen. Kabouters en gnomes (tomte) zijn zo leuk! Tenminste, dat vind ik 😁
Veel plezier morgen, ik duim voor zonnig weer.

Anoniem zei

Erg leuk gedaan met de leuke kabouters, het is een leuk stel hoor en ze wonen riant haha.
Lekker vrolijk issie ook!
Veel plezier morgen met hopelijk een zonnetje!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Femminde zei

Wat een mooie kaart!! Zo leuk herfst achtig.
En met een beetje geluk heb je straks mooi weer.
Lekker warme kleren mee en dan komt dat vast goed.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Anita van Deur zei

Op en top herfst en wat een mooie pompoenen. Geniet van je dagje uit.

martina's kaartjes zei

wat een leuk kaartje, mooi
grtjs,martina

Claudia's kaartjes zei

prachtig gedaan,
this is so nice.
Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

Creatieve Groetjes Claudia

Webshop: Claudia's Kaartjes

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Trijntje zei

Wat heb je een prachtige kaart met de Pompoenen gemaakt. Alvast een gezellige dag morgen. Groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een mooie kaart met die leuke kaboutertjes in hun pompoenhuisje.
Veel plezier vandaag in Zoetermeer. Hier in het noorden volop zon maar wel fris!
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Wat een lief stelletje is dit zeg.
De kleuren van de kaart vind ik heel mooi, héél warm.
Fijne dag vandaag!!

marja kenter zei

Dit is nou zo'n kaartje waar je vrolijk van wordt. Vrolijke kleuren en een vrolijke afbeelding.
Fijne dag op de boot, hopelijk heb je genoeg warme kleding bij je.
Liefs en groetjes

Hermien zei

Mooi herfstkaartje Nelleke. Hier is het vandaag mooi zonnig weer, hopelijk hebben jullie ook een mooie dag gehad.

groetjes Hermien

Hermien zei

Mooi herfstkaartje Nelleke. Hier is het vandaag mooi zonnig weer, hopelijk hebben jullie ook een mooie dag gehad.

groetjes Hermien

Melanie Hungerford zei

How adorable, love all the details! You did a great job putting together all those little pieces to create a wonderful scene. Thanks for joining us at the Paper Funday Challenge!

Donna Walls zei

This is an adorable card, I love all the colors and design elements. Thanks for joining us at The Inspiration Station and Paper Funday Challenges, we look forward to seeing more of your creativity soon.
Donna xx
Beautiful Blossoms Challenge
Paper Funday Challenge
Inspiration Station Challenge