Mijn lijst met blogs

vrijdag 20 oktober 2023

Winterthema en met meer dan 1 vouw

Wat later dan gewoonlijk plaats ik mijn kaart voor de nieuwe uitdaging van de Egel.
Gisteravond verliep de avond wat anders dan verwacht. Ondanks dat we het Thomas verteld hadden dat we naar Pampus gingen, volgde hij zijn eigen programma en dat is na het eten schoenen, kousen en kleren uit en lekker in de pyjama gaan zitten. Het moet hem dan verteld worden dat hij weggaat en dat was niet opgeschreven…. Weer terug schakelen lukt dan ook niet, dus we zijn daar maar gebleven voor een bak koffie.
Gelijk daar wat kleine klusjes gedaan, en dat is dan ook goed. Maar eenmaal thuis denk ik er niet meer aan om de blog klaar te zetten voor de Egel.
Want daar is vandaag een nieuwe uitdaging begonnen: maak een winterse kaart met meer dan 1 vouw. Ik had 2 mogelijkheden, of een easelkaart of een model waar later bleek dat GerJanne deze gebruikt had. Op de basiskaart kwam designpapier van MD. Daarop kwam de mok van MD met lekkere koekjes erbij. Of zijn het bonbons? Schaatsen rechtsboven en de tekst Winter.
Het plaatje is uit mijn voorraad. Onder zie je de slee met skistokken en handschoenen. Parels houden de kaart staande. 

Hier zie je de voorkant nog wat beter.
We hopen dat jullie weer gezellig meedoen. En zo als altijd is er een mooie prijs te winnen.
Fijne dag vandaag, ik blijf lekker, op vanmiddag even na, thuis en rommel wat aan.
En geniet van mijn warme vesten.
Groetjes Nelleke 





 

9 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

He Nelleke, ik schrok toen ik je titel zag, sketch hoezo sketch?? Maar volgens mij was je ook een beetje van slag want verder rep je er niet over. Een mooie kaart die ook goed past bij het kleddernatte weer van vandaag. Niet de schaatsen maar wel de mok met een lekker warme drank hihi.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een gezellige winterse kaart heb je gemaakt. Ik ben toevallig ook met dit plaatje bezig… had er nog een paar. Heel leuk om het op de beker te plakken en d3 schaatsles zijn een leuke afwerking. Wat jammer dat jullie uitje met Thomas niet door ging. Maar je hebt je tijd weer nuttig besteed. ….Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Heel leuk deze winterkaart, lijkt mij weer heerlijk een beker chocolade melk. jammer van jullie uitstapje.

Marfien zei

Leuke winterse kaart, ik denk dat het koekjes zijn maar ik heb liever bonbons :-)

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke winterse kaart.
Het regent hier al de gehele dag dus ik ben ook aan het rommelen, beetje opruimen, prutsen en plakken.
gr Alma

marja kenter zei

Ook al zo'n gezellige kaart, je zou bijna zin krijgen in de winter.
Fijn weekend en liefs

Hermien zei

Soms is het ook niet zo heel erg om de plannen te wijzigen, dan komen de klusjes die nog gedaan moesten worden ook aan de beurt. Je winters kaartje is prachtig.

Groetjes Hermien

karin zei

Een mooi winters kaartje. Nelleke.
Spijtig dat jullie uitje niet doorging gisteren. Thomas zit echt in zijn 'eigen wereldje '
Hier was het een flink natte dag, pas tegen de avond stopte het met regenen.
Fijn weekend,
Karin.

Anoniem zei

Super kaart maakte je, echt heel leuk met de mok en de slee!
Ook je vorige kaart is een beauty met de prachtige mal…heel mooi gemaakt. Welk merk is die stans die je hebt gewonnen?
Sneu dat het even anders liep gisteravond maar dit zal voor jullie niet vreemd zijn, het bij hem koffiedrinken was ook vast gezellig voor hem.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards