Mijn lijst met blogs

zaterdag 23 december 2023

Angela was woensdag jarig

Angela was afgelopen woensdag jarig en voor haar maakte ik deze bendifold kaart. Gebruikte ik deze stans eigenlijk niet, nu al de derde kaart mee gemaakt. Ook voor haar een vrolijke en zomerse kaart. Komende maand hoopt ze met haar dochter op vakantie te gaan. Het afdrukje van Pimbolie kregen we tijdens een kletseldate en lag al een poosje gekleurd klaar. Ook haar hondje Barry lag gekleurd in het bakje evenals de slingers van Saskia. Dit alles paste mooi bij het papier van MD en SL. Verder nog wat zomerse accessoires erbij, de palmbomen plakte ik achter de rechtse flap.
Hier nog even de kaart van bovenaf.
Challenge:
Een fijne dag vandaag. Wij gaan zo even op stap: Wim gaat hout halen en dan rijden we door naar mijn geboortedorp een kaartenstandaard ophalen. Ik verheug mij er al op.
Verder voorbereidingen voor morgen, en pannenkoeken bakken, want Thomas is al thuis en is daar gek op.
En inderdaad de wedstrijd van PSV ging niet door. Ik zag een foto waar ze probeerden het water van het veld probeerden te halen. Niet normaal wat een water. En wat een grote hagelbui. Ze hebben geluk gehad met het lopen naar het stadion, regenkleding mee en Thomas zat in een warme voetenzak/ deken. Toch was hij helemaal gelukkig want hij heeft een schitterend trainingspak gekocht en mooie PSV sokken. En 17 januari gaan ze weer!
Groetjes Nelleke 


 

8 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

een mooie verjaardagskaart heb je gemaakt, ook je laatste kerstkaarten zijn mooi.
Ik wil je fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2024 samen met je familie.
gr Alma

Hermien zei

Gelukkig heeft Thomas toch een mooie avond gehad ondanks dat de wedstrijd niet doorging, maar een trainingspak van PSV is ook een mooie aanwinst. Je kaartje voor de jarige is prachtig.

Groetjes Hermien

Caroline Cards zei

Een prachtige zomerse kaart en deze vrolijkt meteen de dag op! Dankjewel voor het meedoen aan de DAK challenge.
Groetjes en fijne feestdagen, Caroline - DT

Hobby Hoogland zei

Een hele leuke en vrolijke kaart gemaakt.
Jammer dat de wedstrijd niet door ging maar toch een mooi trainingspak gescoord.
fijne kerstdagen .
groetjes Marjan.

marja kenter zei

Het is inderdaad neen prachtig vrolijke kaart.
Jammer van de wedstrijd maar leuk dat Thomas zo blij is met zijn aanschaf.
Fijne avond en liefs

karin zei

Een prachtige kaart in een leuke kaartvorm. Heel mooi gemaakt.
Bedankt voor je mooie kaartje.
Fijne feestdagen,
Karin.

Doris Klein zei

What a fun summer make! I really like it!

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*Owner*Critter Crazy Challenges
*DT* Sweet Sketch Wednesday 2

Angela zei

Kan me voorstellen dat Thomas gelukkig was.... wie wil er nou geen trainingspak van PSV; gaaf hoor! Hopelijk gaat de wedstrijd 17 januari wél door.

Nogmaals dank voor je schitterend bendifoldkaart..... toepasselijker als deze kaart ga ik ze niet krijgen. Wat ontzettend leuk! Hij blijft voorlopig nog mooi in de boekenkast staan; word er helemaal vrolijk van 😎.