Mijn lijst met blogs

maandag 11 december 2023

Freubeldag

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties op mijn vorige kerstkaarten. Ik heb er van genoten.
Het was wat stil van mijn kant. We waren enkele avonden weg, en daarna 2 avonden aan het kaarten schrijven geweest. Het was een feestje om alle gemaakte kaarten uit te stallen: een heel jaar werk gaat door je handen heen.
De meesten  zijn de deur uit, er liggen er nog een paar om verstuurd te worden.
Het hele jaar door maakte ik kaarten en ik heb daarbij ook altijd gekochte kaarten liggen voor het geval het niet genoeg is. Dus ik maakte mij er ook niet echt druk om.
Het was dus geen kerstkaarten stress doordat ik daar het hele jaar bezig was.
Vandaag was het  heerlijk weer om mijn hobbykamer in te duiken.
En haha wat heb ik gedaan? Kerstkaarten gemaakt. Voor de begeleiding van Thomas maakte ik ook kaarten, en dan met werkjes van Thomas erop. En daar waren er nog niet genoeg van dus maakte ik er wat bij.
Ik gebruikte de sketch van Freshley made sketches (615). Ik wilde eerst een prikwerkje van Thomas boven het rondje maken, maar vond het niet echt wat. Uit het prikwerk heb ik Merry Christmas gestanst, als je goed kijkt zie je de gaatjes. Het plaatje komt ook van de kaart.
Gebruik ik soms een heel prikwerk van hem, zoals enkele posten geleden, nu heb ik het heel anders gedaan. 
Het rondje gemat op rood en dit kwam weer op een gouden ster van MD.
Ik maakte er nog meer, maar daar zijn nog geen foto's van omdat het al te donker was.
Groetjes, en tot een volgende kaart.
Nelleke 
 

10 opmerkingen:

Marfien zei

Leuke kaart met deze schets. Je moet wel veel puzzelen om alle werkjes van je zoon te verwerken.

GerJanne zei

Heel leuk en ik herkende de sketch meteen. Had hem ook op mijn lijstje staan, maar kwam er niet aan toe. Lekker hoor zo'n dagje weer aan de freubel...

Angélique zei

Een heel leuke kaart met vintage plaatje. Ook een goed idee om op deze manier het prikwerk te verwerken.

Jen Mitchell zei

Such a lovely Christmas card. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

Anita van Deur zei

Heel mooi heb je alles verwerkt op de kaart.

martina's kaartjes zei

een leuk, gezellig kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina

karin zei

Leuk kaartje met een leuk plaatje erop.
Hier idem dito, dacht genoeg kaartjes te hebben gemaakt, maar gelukkig heb ik een setje gekochte kaartjes. Dus nu weer aan de slag met kerstkaarten.
Groetjes,
Karin

marja kenter zei

Het lijkt me zo leuk voor Thomas dat jij zijn prikwerk zo mooi gebruikt. Mooie kaart is dit ook weer.
Fijne dag en liefs

!neke zei

Heel leuk !!!
En heerlijk alle kaarten door je handen en dan de deur uit !!!
Dat is ook genieten !
groeten Ineke

Daphne zei

Het is weer een leukerd hoor!
En zo leuk dat je er een werkje van Thomas op verwerkt hebt.
Ik vind die samenwerking altijd zo leuk.
Zelf GEKOCHTE kaarten..... goed idee. Ik heb er veel gemaakt dit jaar, maar ik gaf er 24 aan mijn schoonmoeder en nu kom ik te kort haha, dom hè.