Mijn lijst met blogs

woensdag 20 december 2023

Serie condoleance kaarten


Vandaag een serie condoleance kaartjes. Al heel lang heb ik de plaatjes van Eternity met bijpassend blokje van MD in huis. Hier te weinig mee gedaan.
De plaatjes en blokje opgezocht en er deze kaartjes van gemaakt. Deze is gemaakt naar de sketch van Just Add Ink (just-add-ink.blogspot.com), maar die is al voorbij. 
Ze verder heel rustig gehouden.
Deze is met dezelfde sketch gemaakt met een andere tekst.
Hier de sketch van FMS gebruikt, maar die is ook al afgelopen. In zilverkleur het woord sterkte gebruikt. 
De mooie vlinder kreeg ook een plek op de kaart. Hiervoor een vierkante stans met onregelmatige randjes van MD gebruikt. die vind ik erg leuk, en zal vast vaker gebruikt worden.
Ik heb verschillende sterkte stansjes, maar die van Crealies blijf ik het mooiste vinden. Links boven 2 kleine vlindertjes.
Challenge:
Deze is weer gemaakt met een sketch, van Sweet Sketch Wednesday 2  wederom hetzelfde vierkant gebruikt. Ik vond het lastig om die af te maken, zelf vind ik deze het minste geslaagd, al zal deze ook wel verstuurd gaan worden.
Twee daarvan ga ik al schrijven vandaag, ook dat gaat gewoon door en hoort bij het leven.
Gisteravond naar een kerstconcert van  popkoor Break out geweest. 
Het was mooi om daar naar te luisteren, en zo gaan we steeds meer richting de feestdagen.
Zondag komen kinderen en kleinkinderen, de meeste boodschappen zijn in huis, de laatste dingen haal ik eind van de week. Iedereen maakt wat, en ik ben benieuwd wat dat allemaal gaat worden.
Ik ga mij buigen over de groentes, en Thomas iets van aardappels en dat soort dingen, dat komt er voor ons ook bij. Maar dat gaat vast wel lukken.
Groetjes en tot morgen want dan is het weer kerstkaartendag.
Nelleke 

11 opmerkingen:

Sarah zei

Mooie reeks. Tof dat ieder wat maakt, dat is leuk en verdeeld werk is minder stress.

marja kenter zei

Prachtige kaarten, ook de laatste hoor.
Gezellig zo'n dag met de kinderen en kleinkinderen. Handig dat iedereen iets maakt, doen wij ook dit jaar.
Voor nu een mooie dag en liefs

Hobby Hoogland zei

Prachtige kaartjes al is de aanleiding om ze te gebruiken niet zo leuk.
Gezellig dat ze zondag bij jullie komen en ieder wat maakt , wij gaan dit jaar hier gourmetten.
Heel veel plezier samen.
groetjes Marjan.

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat een mooie serie rouwkaarten maakte je! Altijd goed om er een paar op voorraad te hebben.
Geniet van de kerst-voorbereidingen. Hier nog twee halve dagen werken en ik ben vrij tot januari.
Ik wens jou en je familie gezellige dagen toe!
Liefs,
Nancy

Elle-Jeanne zei

Prachtige serie condoleance kaarten Nelleke.
Ja die zijn ook nodig, helaas.
Groetjes Elle-Jeanne

Marfien zei

Mooie serie, geeft weer inspiratie want ik moet ook hoognodig weer een serie maken voor de winkel

GerJanne zei

Heel mooie kaartten zijn het. En je moest er al twee gebruiken? Ja..... het hoort erbij.
Gezellig al die voorbereidingen

Darlene zei

WOW ... these are all just beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Triple B challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige serie heb je gemaakt, ze zijn regelmatig nodig maar hoort wel bij het leven.
gr Alma

Doris Klein zei

Pretty makes...

Thanks for playing along with our Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*Owner*Critter Crazy Challenges
*DT* Sweet Sketch Wednesday 2

Kathie zei

Such a pretty card, I love the image that you used. Great take on my sketch. Thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW2~DT