Mijn lijst met blogs

vrijdag 1 december 2023

Kleuren met potloden december

 


Vandaag zorg ik voor de reminder van Kleuren met potloden. Ik koos voor de mooie gladiolen van Alex Syberia Designs. Deze kleurde ik met Derwents soft pastels potloden. 
Kleuren die ik gebruikte zijn:
040-050
110-120-130
410-440-450


Ik maakte een slime line kaart met verschillende kleuren groen, welke ik matte op een rode achtergrond.
Tot 7 december 20.00u kunnen jullie meedoen met deze uitdaging.
Alles mag als er maar gekleurd wordt met potloden.

Groeten, en tot een volgende kaart.

Nelleke 


8 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart met de gladiolen Nelleke.
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart heb je gemaakt, mooi ingekleurd.
gr Alma en dankjewel voor je reacties bij mij.

Angela zei

Prachtige slimline kaart Nelleke. Je digi komt zo heel mooi tot zijn recht. Vind je kleurencombinatie ook héél mooi!

Hobby Hoogland zei

Een leuke en vrolijke kaart met de gladiool .
vind het ook een leuke bloem.
groetjes Marjan.

Diny zei

Wat een leuke kaart Nelleke....mooi ingekleurd! Groetjes Diny

Angélique zei

Heel mooi Nelleke, de mooi gekleurde gladiool komt goed tot zijn recht op de groene achtergrond.

GerJanne zei

Hij is heel mooi! Leuk de vlakjes in verschillende stukje papier.

Daphne zei

Wauw, mooi.
De achtergrond is leuk vind ik.
En de opvallende digi erop, héél leuk gedaan.