Mijn lijst met blogs

donderdag 28 december 2023

Lest best voor 2023


Nog wat laatste kerstkaarten van 2023. Deze zijn inmiddels verstuurd. Maakte ik eerder al slimline kaarten, de kerststal alleen past ook heel goed op een gewone  kaart. Nu kon de ster wel blijven zitten, wel heb ik hier een gouden ster over heen geplakt. Het papier is uit een blok van de Action en helemaal geen kerstpapier, maar ik vind dat dit heel goed kan. Gemat op wit papier en daarna op zwart. 
Heel eenvoudig, maar ook wel leuk.
Challenges: 
Toch nog een slimline kaart, want ik had er nog wat kaarten nodig. Ik weet niet meer welk papier dit is, ik denk ook van de Action.
Challenge: 
ABC Christmas Challenge: black and withe
Per ongeluk gebruikte ik een kraft basis kaart, en deze toch maar afgemaakt met een andere tekst.
Te jammer om te laten liggen.
En tot slot een slime line met het gekleurde papier van de Action. Ik ben wel gek met die stans omdat je als het nodig is, heel snel nog wat kaartjes kunt maken.
Alle kerstkaarten dit jaar heb ik nu laten zien. Inmiddels zijn de eersten voor 2024 alweer klaar. Het is zo leuk om elke keer wat te maken. Een voornemen om hier komend jaar weer meer door te gaan.
Hebben jullie ook voornemens voor 2024, of doen jullie daar niet aan?
Groet, Nelleke 



 

9 opmerkingen:

Ellen zei

Supermooi zijn je kaartjes Nelleke en deze stans is inderdaad een uitkomst voor een snelle kaart.
Het papier is echt mooi hierbij!
Ik moet er nog een aantal laten zien…ik ben al begonnen haha…
Ik bedankte jou in mn blogbericht, hoop dat je het hebt gelezen anders alsnog dankjewel voor jou mooie kaart, die boompjes zijn supermooi!
Lieve groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

karin zei

Dit mooie kaartje staat bij mij te pronken 😊Prachtig gemaakt met deze leuke mal van een kerstgroep.
Groetjes,
Karin

Jantine zei

Heel mooie kaartjes, Nelleke. Leuke stans is dat. En mooi papier gebruikt.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC! Fijne jaarwisseling en tot blogs in 2024!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

PS op hobbygebied neem ik me wel dingen voor: alle halve projectjes afmaken of wegdoen en niet te veel nieuw papier kopen maar eerst opmaken wat ik heb (alsof dat ooit gaat lukken :-))

Anita van Deur zei

Schitterende mal die mooi gecombineerd is met het papier.

Angélique zei

Heel mooie kerstkaarten, leuk met dat sterretjes-papier er achter.

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
prachtige kaarten. Die witte slimline staat bij mijn moeder en ze is er erg blij mee. Ook met de mooie tekst achterop. Ze heeft op het muurtje gezet tussen de keuken en de woonkamer, mooi plekje! Namens haar ook bedankt!
Goede voornemens, ja, die heb ik wel. Op knutselgebied en andere dingen ook wel....

Trijntje zei

Je hebt hele mooie kaartenet deze stans. Je hebt er inderdaad zo een aantal klaar . Dat kan voor het laatste moment handig zijn.. ikwerk ook vaak met gewoon pspier en geen kerstpakket. Dat kan prima. De fleurige achtergrond op jou kaarten is heel mooi juist. Ik wens je een goede jaarwisseling en tot het nieuwe jaar. Groeten Trijntje

Colien zei

Leuke serie kerstkaarten met deze mal heb je (weer) gemaakt!
grtz Colien [52WTC]

Fabiola zei

adorable et charmante Nelleke, merci de jouer avec nous et la simplicité chez 52CCT, biz