Mijn lijst met blogs

woensdag 6 december 2023

Kerstkrans met vogel

Bij de vorige kletseldate bracht Saskia de mooie stansen van de Action mee. Ik mocht het vogeltje gebruiken en maakte toen deze vogel. Deze stond al een tijdje te wachten voor op een kaart.
Bij de Aldi zag ik een mooi kerstblok liggen, maar liet hem daar omdat ik vorig jaar al een kerstblok had gekocht. Thuis kwam ik het blok tegen en dacht O ja, die heb ik ook nog….
Dit blok dus gebruikt voor deze kaart. Op wit basis papier met bloemetjes en blaadjes. In lichtblauw 2x de takjes krans uit gestanst. Binnen in de krans wat rustiger papier gebruikt, en daar gebruikte ik  de takjes stans voor. Zo paste het binnenste stuk er precies in. Dit zo gestanst en gelegd dat de bal op de juiste plek ligt. Het leuke vogeltje mocht links onder de krans. In wit fijne kerst van Crealies, dat zijn fijne stansjes omdat ze niet zo groot zijn , zeker als het papier vrij druk is. Ik vond het erg leuk om dit kaartje te maken.
Challenges:
Een fijne woensdag vandaag en tot morgen dan kom ik weer met kerstkaarten.
Groetjes, Nelleke 





 

12 opmerkingen:

Daphne zei

Heel mooi.
Ik vind het vogeltje, in deze opvallende kleur heel erg mooi.
En de kans, met de fijne takjes, prachtig.

Kaartenkraam zei

Hele mooie kaart, het vogeltje heeft prachtige kleuren en springt er mooi uit.

groetjes van Ank

Sarah zei

Wat een leuk vogeltje. Mooie kaart. X

Anita van Deur zei

Prachtige kaart het is ook een heel leuk vogeltje.

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtig vogeltje heb je gemaakt in deze kleuren valt hij goed op. leuke takjes stans ook.
gr Alma

karin zei

Heel mooi dit vogeltje. Prachtig dessinpapier en een mooie krans erbij.
Groetjes,
Karin

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart met de leuke vogel en krans, het papier past er perfect bij.
Blij dat we op orde zijn en wat een genot om alles gelijkvloers te hebben, we gaan vast heel snel wennen,
Groetjes,
Ansx

ElizStewart zei

Nelleke... I love your sweet Christmas bird...fabulous colors! Thanks so much for joining and sharing at Christmas Card Throwdown this week.

GerJanne zei

Ohhhhhhh..... daar is hij! De vogel en wat heb je een prachtige kleuren gekozen voor hem! Echt een blikvanger op je kaart! Ik vind hem heel mooi!

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en wat een mooie vogel. Het papier past er leuk bij!
Groetjes, Caroline

Fabiola zei

elle est splendide Nelleke, pleine de charme et de finesse, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

Helen zei

Beautifully put together - love your colours.

Thanks for joining us at the Sparkles Christmas Challenge.

Helen x
DT