Mijn lijst met blogs

donderdag 7 december 2023

Felle kleuren voor kerstkaarten


Mijn twee kerstkaarten voor deze kerstkaarten donderdag. Een paar weken geleden kreeg ik een vel papier van Lieke welke ze bewerkt had met ecoline. Ik dacht dat nu ze een baan heeft het wel afgelopen zou zijn met die achtergronden, maar niets is minder waar. Tijdens de sessies als beeldend therapeut maakt ze zelf ook iets. Een paar weken geleden daagde ze me uit om met dat vel papier, wat ze maakte, mij uit te dagen. 
Eerst had ik een ander idee, maar dat kwam niet van de grond. Tot ik een kaart zag met de mooie stans van MD, dat ik dacht dat is leuk, zoiets ga ik maken.
Ik gebruikte dus de mooie stans van MD en ook de hertjes van MD voor op de kaart. De tekst is met de lettertang gemaakt.
Challegens: 
Hobbyshop Veldmaat: gebruik hertjes op je kaart
Bij de uitdaging van 52 weeks to Christmas wordt er embossing gevraagd . Ik heb twee verschillende embossingsfolders van MD gebruikt. Hier mochten de hertjes van MFT op de kaart. Ik heb de kaart in dezelfde stijl gehouden. Dus ook de tekst met de Letterstans. 
Twee kaartjes die erg leuk waren om te maken, en die zeker zijn weg gaan vinden. En, altijd weer het resultaat,  verrassend dat er uit 1 vel 2 totaal verschillende kaarten tevoorschijn komen.
Challenges:
Dutch Card Lovers: kleurrijke lerstkaart
Een fijne donderdag!
Groetjes Nelleke 
 


29 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, deze zijn supertof gemaakt ! de kleurtjes knallen van mijn scherm !
grtjs,martina

Irene zei

WAAR IS MIJN ZONNEBRIL?? Neen hoor 😉, ik vind ze super leuk Ên verrassend, vooral op deze mistige grijze dag iets om vrolijk van te worden!
XxIrene

Elle-Jeanne zei

Twee vrolijke kerstkaarten Nelleke.
Mooi de kleuren
Groetjes Elle-Jeanne

Sarah zei

De eerste vind ik super mooi!

Danielle zei

Wat een kleurenpracht! Erg leuk. Vooral de eerste vind ik een beauty!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

En heel mooi kaartje Nelleke! En echt heel kleurrijk. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 😊 CreaTEAve groetjes, Yvonne- The Creative Teacup đŸŒē☕️

Annemarie en Merit zei

wat leuk om die kleurijke papiertjes te gebruiken.
2 hele leuke vrolijke kaartjes.
Gezellig dat je er vandaag bij bent.
Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw dat zijn zeker felle kleuren Nelleke, ik ben meer van de iets zachtere kleuren maar leuk om te zien wat je gemaakt hebt met dit papier.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC .
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Barbara zei

I love both of your cards with the bright backgrounds to display those deer! So glad that you joined us at Double D Challenge.

Trudy zei

Wat super leuk die fleurige vrolijke kerstkaarten!
Groetjes Trudy

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie kleurrijke kerstkaarten!
gr Alma

Marjan zei

Echt helemaal de bedoeling voor onze DCL challenge, kleur op je kerstkaart!! Wat leuk dat Lieke je dan uitdaagt er iets mee te maken! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Nelleke.

Diny zei

Het is je goed gelukt om felle kleuren kaartjes te maken Nelleke!
Voor mij is dat echt een brug over moeten hoor!
Groetjes Diny

Marijke zei

Wat een heerlijke kaartjes om naar te kijken! Zo leuk deze kleurtjes, ik hou daar van! Super leuk gedaan en fijn dat je ook meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Heel leuke kleurrijke kerstkaarten, Nelleke! Die Lieke weet jou wel uit te dagen met haar creaties!
Bedankt voor je inzending bij onze uitdaging deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

KarinsArtScrap zei

dank je wel voor je reactie op mijn lift ink kaarten Nelleke gave en mooie kaarten heb je gemaakt........gr karin

marja kenter zei

Ze zijn allebei erg mooi, ik zit met bewondering naar de eerste te kijken, daar heb nou nog nooit aan gedacht om roze op rood te plakken en wat vind ik het mooi. De tweede is ook goed gelukt. Bravo.
Groetjes en liefs

Marfien zei

Wat een leuke uitdaging, vind ze echt gaaf!
Zat gisteren nog met de tag in mijn handen die je vorig jaar stuurde, daar staan ook die hertjes van mft op. Had trouwens eerst een kaart met hertjes voor je klaarliggen . . .

Kaartenkraam zei

Die eerste vind ik echt helemaal super, wat een mooie achtergrond!

groetjes van Ank

Darlene zei

Such beautiful cards! Thanks so much for joining in the fun at our Double D challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

carla zei

Leuke kerstkaarten met mooie achtergrondjes en hele leuke hertjes.
Supermooi gedaan.
Wel ja ik dacht net hetzelfde, de post van ArtSpecially ga ik bewaren, want die kaarten van Miranda zijn zo mooi om zelf ook eens uit te proberen.
Ga jij er in april ook naar de beurs ?
Ik en mijn zus zijn vorig keer naar Nijkerk geweest en boeken in april terug een weekend en verblijven er dan ergens in de buurt.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

Twee hele mooie kerstkleuren in deze vrolijke kleurtjes, roze met rood is echt een leuke combinatie, heel mooi gemaakt,
Groetjes,
Ansx

Laurespage zei

Twee hele mooie kerstkaarten zijn het geworden. Ook al zijn het geen traditionele kerstkleuren, ik vind ze prachtig.
De achtergronden zijn met hele mooie kleuren gemaakt en dit geeft je kaarten een vrolijke tint. Laat Nieke nog maar achtergronden maken. Groetjes, laurette

Margreet zei

Wat een gave en vrolijke kaarten heb je gemaakt. Ik hou hier wel van. Vind die hertjes ook erg mooi.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

karin zei

Heel mooi met dat prachtige achtergrondje in die felle kleuren. Mooi effect geeft dat.
Groetjes,
Karin

Daphne zei

Zooooooo, wat zijn ze leuk zeg.
Juist de felle kleuren, wauw, hÊÊl erg gaaf.

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Bedankt ook nog voor je berichtje. Ben gewoon in assen naar het ziekenhuis geweest. Radboud is te ver voor me. En moet nog voor meer onderzoeken heen is het handiger dat het dichtbij is. Moet nu al elke keer paar weken herstellen. Maar was al 16 jaar niet meer in het ziekenhuis geweest, was ook wel keer weer nodig dat ik goed onderzocht wordt. Ze denken gelukkig goed mee en zorgen dat het niet te belastend wordt.

Nancy Soetaert zei

Waw, superleuke kerstkaarten in die felle kleuren!
Groetjes
Nancy 52WTC

Ellen zei

Wat een leuke vrolijke kerstkaarten Nelleke! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen