Mijn lijst met blogs

donderdag 14 december 2023

Kerstkaartenflow


Afgelopen maandag maakte ik nog meerdere kaartjes met prikwerk van Thomas.
De kaarten zijn met een kerstattentie naar de begeleiding van Thomas gegaan. Elk jaar maken we namens de ouders een pakketje klaar, en dat verzorg ik meestal. Altijd leuk om te doen.  
Deze 3 kaartjes gingen in een pakketje, er was er nog 1 maar daar is geen foto van gemaakt. 
Voor deze kaart gebruikte ik kerstpapier uit een gekregen blokje van het Kruidvat. Hier gebruikte ik wit prikwerk van Thomas en dat vind ik zelf het leukste om te gebruiken. Het spreekt verder wel voor zich: wat cadeautjes en een fles wijn van 2023. Met een toepasselijke tekst van Pronty.
Challenges:

Bij deze kaart heb ik een reep prikwerk gebruikt en het plaatje. Het papier is uit hetzelfde blokje.
Challenge:
Hier weer een groot deel van de kaart gebruikt, achteraf had ik nog wel iets meer weg kunnen snijden, dan was het achtergrond papier wat meer tot zijn recht gekomen. Een tak hulst als versiering en rechts boven een button met 25 december. Het was een kerstbal maar die heb ik kleiner gemaakt, want was te groot.
Challenge: 
Voor eerst wel weer genoeg gemaakt.
Morgen hebben we weer ons creatief café, ik denk dat ik mijn potloden ga pakken. Er liggen nog wat digi's en afdrukjes klaar om te kleuren.
In ieder geval heb ik er veel zin in!
Groet, Nelleke 



 

25 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi
grtjs,martina

Elle-Jeanne zei

Mooie serie kerstkaarten Nelleke.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful.
Groetjes Elle-Jeanne

Marijke zei

Mooie kaartjes allemaal! En wat leuk dat je de geprikte papiertjes ook nog voor kunt gebruiken! Leuk gedaan! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Sarah zei

Mooi serie en ik vind het ook altijd knap hoe je werk van Thomas een nieuwe bestemming geeft. Maakt het extra waardevol.
Ik wil je ook bedanken voor je ontzettend warme reactie op mijn post van vandaag. Dat deed heel veel deugd. 💜

karin zei

Mooie serie kaartjes Nelleke. De gevlochten ster is heel leuk.
Ik heb ook nog wat uitgeprinte digi's klaar liggen om te kleuren.
Groetjes,
Karin

Diane zei

Beautiful variety of cards you've created. I didn't see our link to our The Four Seasons challenge though?
Thank you for joining our challenge at The Four Seasons, The Sisterhood and Sketch Saturday!
Diane FS Co-Owner, SS and TSH DT
{Nellies Nest}
{Four Seasons}

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kerstkaarten laat je zien Nelleke, leuk zoals je het prikwerk van Thomas verwerkt hebt. Dank je wel voor de mooie kerstkaart die ik van je kreeg. Mooie tekst binnenin. Veel plezier met je creatieve café.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Nelleke!
Groetjes en succes morgen,
Diny

Ans Gilbert zei

Wat leuk om het prikwerk van Thomas te gebruiken op deze kerstkaarten, heel mooi gemaakt.
Ik heb van jou ook een prachtige kerstkaart ontvangen,
dankjewel,
Groetjes,
Ansx

Marfien zei

Mooie kaarten met het prikwerk van Thomas. Nog bedankt voor de vrolijke kaart die gisteren in de bus lag

Anita van Deur zei

Leuke kaarten Nelleke je was weer vlijtig samen met Thomas.

Henriët zei

Deze mooie kaarten maken de pakketjes voor de medewerkers extra leuk. Ze zien er weer vrolijk uit.
Bedankt voor je kaart. Hij lag hier vandaag bij de post.
Groetjes van Henriët

Anoniem zei

Mooie kaartjes Nelleke met leuk warm papier. Erg mooi van jou dat je het prikwerk van Thomas steeds op je kaartjes gebruikt! Hij zal trots zijn denk ik!
Veel plezier morgen met elkaar en lekker kleuren is ontspanning!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Jantine zei

Leuke kaarten maakte je weer met Thomas zijn prikwerk, Nelleke.
En leuk, creatief cafe.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

GerJanneke zei

Alweer een heel mooie serie, Nelleke!
Vooral de eerste vind ik heel mooi! En ik zie dat je meedoet bij K&K.
Dank je wel voor je deelname!
Groetjes,
GerJanne

Nancy zei

Hey Nelleke,
Wat mooi wat je doet voor de begeleiding. Het zijn echt super leuke kaarten die je maakte, samen met het prikwerk van Thomas!
Nu zie ik dat jij niet op mijn lijstje 'kerstkaarten' staat. Ik heb nochtans jouw adres gehad om jouw pensioenkaart te sturen maar dat is blijkbaar nooit op mijn lijstje kerstkaarten gekomen. Als je het als reactie op mijn blog wil zetten, zal ik het niet 'goedkeuren' zodat het niet openbaar komt. Je kan me ook mailen, mijn mailadres staat rechts boven op mijn blog.
Dan stuur ik maandag nog een kaart jouw kant op.
Liefs,
Nancy

Daphne zei

Wat leuk om deze kaartjes, met prikwerk, bij een pakketje te doen voor de begeleiding van Thomas.
Ze zijn heel mooi geworden en de eerste, gemaakt met "onze" sketch van Cheerful Sketches, herkende ik meteen, dank je wel voor het meedoen.

Caroline zei

Wat een leuke kaartjes!
Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

joke zei

Geweldig dat je al het prikwerk van Thomas gebruikt op je kaarten , de bovenste is heel mooi met de schets.
Groetjes Joke

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie serie heb je samen met Thomas gemaakt, het is extra speciaal om deze naar de begeleiders te sturen, en mooi gebaar. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC en bij K&K. . Groetjes Ingrid.

Margreet zei

Wat een mooie kaart maakte je met de schets van Cheerful Sketches en wat mooi dat je dat naar de begeleiders van Thomas stuurt. Ook je andere kaarten ien er prachtig uit.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Tammy zei

Lovely cards!! Thanks for sharing at Christmas Craft Creations!!

Please note that to be eligible for our prizes, or to be our winner or honourable mention, you should include our challenge graphic in your blog post. I’ll check back before the challenge end date to see if you’ve updated to be eligible 🙂

Nicolette zei

Ze zijn allemaal erg mooi.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Angélique zei

Heel mooie kaarten, vooral de eerste. Je hebt de sketch zo origineel uitgevoerd, goed gedaan.
Dankjewel voor je deelname aan de challenge van Cheerful Sketches.

Karen Letchworth zei

What a beautiful Winter scrapbook layout. Thanks so much for sharing with us at The Four Seasons.