Mijn lijst met blogs

maandag 25 december 2023

Kerst 2023

Het licht 
van de toekomst
overwint de
duisternis van 
vandaag

Fijne kerstdagen en 
een 
jaar vol lichtpuntjes gewenst.

Deze kaart met tekst wil ik jullie vandaag meegeven. Bloggers die een kaart van mij kregen, lazen dit in de kaart, voor alle andere bloggers is deze kaart voor jullie.

Wij hebben vandaag een rustige dag. Gisteren waren al onze kinderen en kleinkinderen er wat erg leuk en gezellig was. Wat kijken we hier met dankbaarheid op terug. Ik hoop dat jullie ook dagen vol liefde en vreugde ervaren op welke manier dan ook.
Veel liefs, Nelleke 

 

5 opmerkingen:

Daphne zei

Mooi, met dat goud, dat maakt het extra Kerstig

Femminde zei

Leuk kaartje!! En ja ik kreeg ook zo'n mooi kaartje met deze wens.
Ik kwam eigenlijk bij je vanwege het KKT. Misschien lukt het nog.
Fijne jaarwisseling alvast !
Groeten van Femminde

Anoniem zei

Prachtige kaart Nelleke!
Ik kon niet reageren helaas!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

!neke zei

Mooie kaart Nelleke !!!!
Was eigenlijk op zoek naar je KKT kaart !
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met mooie woorden Nelleke.
Lieve groetjes Miranda