Mijn lijst met blogs

donderdag 21 december 2023

Nog wat laatste kerstkaartjes


Nog wat kerstkaarten die ik gemaakt heb afgelopen jaar, inmiddels verstuurd maar nog niet laten zien.
De eerste is een soort lay-out kaart waarbij ik alleen de rand omhoog heb laten komen. Het papier en plaatje komt van een mooi scrapvel. Tekst linksboven en rechts onder een strikje in bijpassende kleur.
En tot slot 2 kleine sterretjes.
Challenges:
Uit een kerstpakketje van DDBD maakte ik deze 2 kaartjes. Ze zijn al even klaar. Ik weet dat de sketch die ik gebruikte toen al afgelopen was, en dit kaartje bleef liggen. Een slinger rechts boven om het geheel wat op te vrolijken, wat sneeuwvlokken en tekst erbij.
Deze kaart is gemaakt met een ster stans die de achterkant van het designpapier van binnen opent. ik vond het best wel lastig om deze kaart te maken. Misschien komt dat ook wel omdat ik het neerzetten van de bijpassende plaatjes lastig vind. Ik ben meer van het zelf maken van bloemen en of figuurtjes.
Ook deze bleef liggen. Omdat we bijna aan het einde van het jaar zijn en ik schoonschip wil maken, plaats ik ze nu.
Challenge:
Er zit hier een zenuwachtige man bij mij thuis: vanmorgen hebben we Thomas opgehaald want vanavond gaat hij met Wim en zus Lieke naar PSV. Gelukkig dat ze zo gaan, we hopen dat ze een fijne avond hebben.
groetjes, Nelleke 
 

16 opmerkingen:

!neke zei

Leuke kaarten !!!
En hoop dat ze van de wedstrijd gaan genieten !
groeten Ineke

karin zei

Leuke kaartjes Nelleke. Mooi die openklappende ster.
Ze zullen het niet warm hebben op de tribune. Wens ze veel plezier en een goede wedstrijd.
Groetjes,
Karin

Diny zei

Wat heb je gave kaartjes gemaakt Nelleke!
Groetjes en fijne kerstdagen,
Diny

Caroline Cards zei

Mooie kaarten!
Fijne kerstdagen,
Caroline

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaartjes gemaakt .
Nu maar hopen dat ze winnen is toch net zo leuk als je er live zit.
Fijne feestdagen.
groetjes Marjan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstkaarten Nelleke, ik vind die met de open ster heel gaaf. Hopelijk kunnen ze van een spannende wedstrijd genieten. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC. Fijne, knusse dagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaarten Nelleke.
De ster is helemaal top.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

En hoe was het bij PSV? Hebben ze genoten!
En je kaartjes zijn weer mooi Nelleke. En een nieuwe opdracht??
Eerst maar eens een knutseldate!

Anita van Deur zei

Vind ze leuk geworden je kaartjes ook de sterkaart. Fijne dagen.

Nancy zei

Hey Nelleke,

Wat een mooie kerstkaarten laat je hier zien!
Ik heb gemerkt dat ik jouw adres niet op mijn lijst heb staan, als je het me stuurt in een berichtje op mijn blog (een apart bericht dan, dan laat ik het niet openbaar verschijnen) of via mail, dan stuur ik je nog een kaart...
Raar, want ik heb je wel een pensioenkaart gestuurd vorig jaar, maar blijkbaar is jouw adres toen niet op mijn kerstkaartenlijst geraakt...
Liefs,
Nancy

Ans Gilbert zei

Ooohh en de wedstrijd werd afgelast, dat was een teleurstelling zeker voor Thomas, denk ik.
Mooie laatste kaartjes laat je zien, ik heb dat ook met die kleine plaatjes, die je dan moet combineren tot iets leuks, ik gebruik meestal een groot plaatje en de rest met stansen,
fijne kerstdagen,
Groetjes,
Ansx

Hermien zei

Mooie kerstkaartjes Nelleke. Jammer dat de wedstijd is afgelast maar het was ook wel heel slecht.

Groetjes Hermien

Daphne zei

Leuke kaartjes.
Allemaal zo verschillend, maar dat is juist wel leuk om in 1 bericht te zien.
De ster, met openslaande flapjes vind ik juist leuk, maar ik snap wel wat je bedoeld met die lastige plaatjes.
Oooooh, ik hoor net dat PSV was afgelast, arme Thomas.

Fiona zei

Very pretty cards - thanks for taking the time out of this busy schedule to join in with us at Krafty Chicks challenge

Leanne zei

These are very nice cards, and the colors and details are great.

Thank you for playing our CAS (clean and simple) Challenge at Krafty Chicks Challenge this week. Merry Christmas and Happy New Year!

Leanne DT Member/KCC

Kate zei

Beautiful cards!

Thanks for joining us for our “Under Pressure” last-minute Christmas challenge at Little Red Wagon this week! I hope that you and yours had a blessed Christmas Day!

Kate
Small Bits of Paper