Mijn lijst met blogs

dinsdag 5 december 2023

Laatste uitdaging van de Egel van 2023

Jazeker, vandaag begint de allerlaatste uitdaging van de Egel van 2023. Deze duurt in verband  met de drukke maand december t/m 4 januari 2024, 20.00u. En ja hoor in 2024 gaan we gewoon weer verder met onze uitdagingen. 
De laatste uitdaging is weer een sketch die Erica gemaakt heeft. 
Daarbij willen we heat embossing zien. 
Het papier komt een een kerstspecial van de Action, ik viel voor de mooie kleuren. Om het wat pittiger te maken gebruikte ik er antraciet grijs bij. Het plaatje zat ook in het pakketje. De gouden rand stans is van MD, evenals de banner. Ik heb ze in verschillende breedtes en sneed deze naar wens links af.
De tekst is met goud embossing en tot slot een strik en enkele gouden sterretjes.
Ik heb steeds het idee dat de witte strook scheef op de kaart zit, maar de foto is ook niet helemaal recht.
                                        
Hier zie je de sketch en de mooie prijs die de Egel beschikbaar stelt.
Challenges:
Het sinterklaas feest zondag was leuk. Iedereen ging met de gedobbelde gekregen cadeautjes naar huis.
Ook had ik voor iedereen, in plaats van een letter, iets van kringloopgeluk gekocht.
Hoe leuk is het dan als je avonds het gekregen vogeltje al in de kerstboom ziet hangen.
Thomas ging avonds ook weer naar Apeldoorn. 
We hebben gelijk zijn kerstboom meegenomen en opgezet.
Het bezoekje aan de kringloop was een groot succes. We liepen naar binnen en dan kom je gelijk bij de kerstspullen. Ik liet hem 3 kleuren ballen zien, hij koos rode. Ik zag een rode piek en dacht nog die is wel heel erg rood, maar Thomas was heel beslist: die "ook"! Dus de PSV rode piek verdween ook in het mandje. Zilveren ballen kwamen er bij en ik zag leuke witte. Maar om die zelf te kopen kreeg ik geen kans voor: die wilde hij ook. Dus met een mand vol kerstspullen voor welgeteld € 5,75 gingen we de winkel uit. Zondag kreeg hij nog slingers voor in de boom, dus de boom is nu echt gevuld. 
Zo gaaf, dat hij hier zo van genoot, evenals zondag tijdens het cadeautjesspel.
Een fijne dag vandaag en tot een volgende kaart!
groet, Nelleke 

7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

mooi kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina

Angélique zei

Een heel mooie kaart, je hebt prachtig papier gekozen voor de mooie sketch.
Wat een goed idee om voor iedereen wat kringloopgeluk te winkelen.
Cool dat Thomas zijn eigen PSV-kerstboom heeft en zo geniet van alles er omheen.

Daphne zei

Mooi hoor, je hebt perfect dp gekozen voor deze sketch, héél mooi.
Het is echte een Winter kaart vind ik (door de koude kleur?) Doos de tekst is ik goed gekozen.
Zo leuk om te lezen dat Thomas zo genoten heeft van jullie kringloop uitje en heel precies wist wat hij wilde hebben.
Ik ben ook bij de kringloop geweest voor een nepboom🥰

Irene zei

Mooi in deze verstilde grijstinten en wat leuk dat jullie het fijn hebben gehad en Thomas óók met dank aan de kringloop van een mooie boom kan genieten!
XxIrene

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje helemaal niet druk, ik dacht bij het zien van de sketch oei... maar het top. Dat is toch leuk samen met je zoon inkopen doen en dat Thomas er zo van geniet.
Fijne dag.

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie kaart heb je gemaakt.
fijn dat jullie zo genoten hebben.
gr Alma

Marfien zei

Mooie kaart, fijn dat jullie een gezellige sinterklaasavond hebben gehad en dan winkelen in de kringloop, super!