Mijn lijst met blogs

zondag 10 maart 2024

Beterschap bij Kleuren met potloden

Vandaag begint er weer een nieuwe uitdaging bij Kleuren Met Potloden. Zoals altijd is de uitdaging alles mag. Als er maar met potloden gekleurd wordt. Ik koos voor de digi van  Mirtillamente - Le Pine - Sadie Ice Cream en kleurde deze met derwent soft pastels. Ik had eerst papier gezocht welke ik wilde  gebruiken, dit is papier van MME, welke ik bij Dorcas vond. Daarna ben ik gaan  gaan kleuren. De kaart is gemaakt naar een sketch van Cheerful. 
De afbeelding heb ik, even heel spannend, gesneden met een ronde mal, en later het haar was niet paste, er uit geknipt en ook weer vastgeplakt tegen de digi aan. De digi kwam op een borduurring. 
Er nog een ijsje bijgemaakt, vond dat er wel bij passen. Ik maakte er een beterschapskaartje van, in die trant van dat je dan vast een lekker  ijsje mag eten. De kaart is gisteren op de bus gedaan. 
Kleuren die ik gebruikt heb zijn: 170-380-390-150-140-590-600
Challenges:
Groetjes, Nelleke 


14 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke kaart Nelleke!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Vrolijke kaart met deze leuke digi.

marja kenter zei

Mooie kaart en goede truc om het haar zo te doen. Dat zou ik ook gedaan hebben.
Fijne zondag en liefs

Angélique zei

Een heel vrolijke kaart, leuk met dat gezellige papier. De digi heb je mooi gekleurd.
Dankjewel dat je meedoet bij Cheerful Sketches.

!neke zei

Heel gaaf en lekker vrolijk die kleuren !!!
groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

supermooie kaart maakte je.
groetjes Alma

Femminde zei

Wat een super leuk kaartje!! Mooi met dat ijsje erbij.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Lief kaartje, een ijsje erbij is altijd lekker

Anoniem zei

Hoi Nelleke, jij zei bij mij dat je ook niet kon uploaden op je telefoon, weet je hoelang dat ongeveer duurde? Ik doe dat ook zoals jij omdat ik foto’s neem met mn iPhone. Ik hoop op de storing en dat het snel verholpen is.
Je kaartje is superleuk in deze vrolijke kleuren!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Daphne zei

Wat een leuke, maar wel spannende oplossing van het haar.
Het is een heel leuk kaartje geworden, zo lekker vrolijk in deze kleurtjes..
Bedankt voor hek meedien bij Cheerful Sketches

Trijntje zei

Leuke kaart is het geworden. Je bent lekker aan het freubelen geweest met de paardenstaart. Staat leuk zo… mooie kleurtjes. Groeten Trijntje

Margreet zei

Superleuk kaartje met dat vrolijke papier. Het extra ijsje staat er leuk bij.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Anoniem zei

Prachtige kaart, bedankt om mee te doen
Groetjes Elly

Helma zei

Hardstikke leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij KIC. Groetjes van Helma DT