Mijn lijst met blogs

dinsdag 5 maart 2024

Zeg het met bloemen

En weer start er en nieuwe uitdaging bij de Egel. https://de-egel.blogspot.com/We willen deze komende weken een slimme line kaart zien, gemaakt naar een sketch en er moeten bloemen op zitten.
Het was weer een leuke uitdaging om te maken. De basis is wit papier welke ik gekregen had en deze 2 x gestanst. Daarop kwam helder blauw papier en designpapier van MD. Ook gebruikte ik er frisblauw papier bij. Borduurgaren voor de lijnen gebruikt. Daarna ging ik lekker los met de bloemen. Die zijn van MD. 
De harten van de bloemen met stickles bewerkt. Wat glitters en tekst om de kaart af te maken. 
Challenges:
http://hobbyshopveldmaat.blogspot.com/: gebruik bloemen op de kaart.
Na een leuke dag gisteren ga ik straks weer naar huis met mooie herinneringen in mijn fietstas. 
Groetjes, Nelleke 

 

13 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden ! mooi
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Schitterend! Ook je voorgaande kaartje heb je weer leuk gemaakt.

Daphne zei

Prachtig.
Wat een bewerkelijke sketch, maar als het af is heb je wel een hele mooie kaart.
Ik hoop er eens voor te gaan zitten.
Fiets ze en mooi dat je een tas vol herinneringen meeneemt.

Nicolette zei

Een hele mooie kaart.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Wat een mooie bloemige kaart .,Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige voorbeeldkaart, ook een leuke sketch.
groetjes Alma.

!neke zei

Heel mooi Nelleke
!groeten Ineke

karin zei

Mooi kaartje met die prachtige bloemen erop.
Groetjes,
Karin

Monique zei

Hele mooie kaart Nelleke!
Groetjes, Monique

Angélique zei

Een heel mooie kaart, mooie kleurencombinatie.
Wees maar zuinig op je fietstassen 😉

Femminde zei

Wat mooi gedaan!! Ik had bij GerJanne deze schets ook gezien en dacht aan de bloemen die jij nu ook gebruikt heb. Heb wel inspiratie. Maar geen tijd. Maar ga echt proberen deze keer bij jullie mee te doen.
Fijne avond!!
Groeten van Femminde
ps. fijn dat je zo genoten hebt, goud waard

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart met bloemen , een leuke sketch , maak bijna nooit een kaart via een sketch maar misschien bij deze wel.
Voorbeelden vind ik heel mooi.
groetjes Marjan.

GerJanne zei

Ja.... ook jouw kaart is helemaal geweldig! De kleuren zijn heel gaaf.
En de sketch is zo mooi om mee te werken, Had ik niet gedacht toen ik hem zag!