Mijn lijst met blogs

dinsdag 19 maart 2024

Glimlach van herinnering

Een ontradtioneel condoleance kaartje laat ik vandaag zien. Vorige week overleed de man van een nicht van Wim veel te jong op de leeftijd van 59 jaar. Na weken van hoop en vrees, is de vrees waarheid geworden. Heel goed kennen we hem niet, wel weten we dat hij een motorliefhebber was. En dat ze beiden veel zwarte kleding dragen. Morgen is het condoleren, en omdat Thomas jarig is en dan overdag bij ons is, gaat Wim alleen naar het condoleren. 
Ik wilde graag een kaartje maken en naar haar sturen.
Gelijk had ik het idee om de motor te gebruiken voor op de kaart. Eerst wilde ik er een roos opdoen, maar dat stond niet. Toen bedacht ik dat het hart er heel mooi bij zou passen en stanste ik een zwart hart.
Een soortgelijke tekst had ze op de kaart staan: in iedere traan van verdriet, glinstert een mooie herinnering .
De kaart was daarna ook snel klaar en is al op de post gegaan.
Gisteren was het een leuke dag bij GerJanne, we zijn aan het stempelen geweest en hadden eigen werk. Het resultaat zien jullie binnenkort, de kaartjes zijn bijna klaar. 
Tot morgen!
Groetjes, Nelleke 

7 opmerkingen:

marja kenter zei

Ik vind dat je een prachtige kaart hebt gemaakt Nelleke. Dat zal zeker op prijs gesteld worden.
Ik ben nieuwsgierig naar jullie resultaten van het kletselen. Laat maar gauw wat zien en al vast gefeliciteerd met de verjaardag van Thomas.
Fijne dag en liefs

karin zei

Heel apart maar wel toepasselijk dit kaartje. Dat zal de familie waarderen.
Ik ben benieuwd naar het resultaat van jullie kletseldate.
Groetjes,
Karin

Marfien zei

Mooie persoonlijke condoleance kaart, zal gewaardeerd worden

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie persoonlijke kaart, wat jong nog, 59....
ben benieuwd naar jullie knutsels.
fijne dag morgen met Thomas
groetjes Alma

Hermien zei

Anders dan anders maar wel passend voor de ontvanger, je hebt een mooi kaartje gemaakt.

Groetjes Hermien

Angélique zei

Een heel mooie condoleancekaart, die zal zeker gewaardeerd worden.
Alvast gefeliciteerd met Thomas (en je neefje), een fijne verjaardag voor hem gewenst.

Daphne zei

Mooi, héél mooi, deze persoonlijke condoleance kaart.