Mijn lijst met blogs

zaterdag 30 maart 2024

Fijne Pasen!

Paaskaartjes. Ik maak ze eigenlijk nooit. Hooguit wat paascreaties zoals een kip op een nestje met wat chocolade eitjes erbij.
Van de week ontving ik mijn eerste paaskaartje ooit. Heel leuk om te ontvangen, en al helemaal omdat je het niet verwacht. Toch denk ik niet dat ik paaskaartjes ga maken om aan iedereen te versturen. Dan maak ik liever lente/voorjaarskaartjes. 
Voor de kleinkinderen maak ik graag een uitzondering. Voor Jelle en Tara maakte ik deze broodplankjes met een paashaas erop. Die 2 paashazen lagen al wel bijna een jaar in een bakje omdat ik niet wist hoe ik hiermee verder moest. De stansen zijn van de Action , ik denk ook wel iets teveel in een opwelling gekocht. Dat hebben we wel eens he? 😉
Als het idee er is, is de uitvoering in dit geval een fluitje van en cent. De tekst van vrolijk Pasen welke er in verschillende talen staat, kwam op een ei die die paashaas min of meer vasthoudt. Daarnaast 2 witte eieren van onze kippen. Achter maakte ik een standaard zodat de creatie kan staan. Dit alles ging in een plastic zakje met wat heerlijke chocolade eieren. 
Ze werden in dank aanvaard. Tara zag gelijk dat de tekst er in alle talen opstaat.
Hier nog even de creatie apart op de foto. Deze doet mee aan wat Paas challenges.
(8) Facebook De Egel, Pasen
Ze zijn verschillend door het gebruik van papier, maar op de zelfde manier gemaakt.
En ook dit is weer leuk om te doen. 
Ik wens jullie alvast hele fijne Paasdagen!
Groet, Nelleke 

 

15 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Wat leuk bedacht op een snijplank . Heb deze mal ook geloof ik en ook nog niets mee gedaan.
Maar nu ik dit zie is het toch wel mooi.
gezellige paasdagen.
groetjes Marjan.

Anoniem zei

Erg leuk gedaan op de broodplankjes…leuk idee ze zo te gebruiken.
Groetjes en fijne Paasdagen!
Ellen’s Greetingcards

Trijntje zei

Ziet er erg gezellig uit deze paas creatie. Gezellig voor je kleinkinderen. Groeten Trijntje

Nicolette zei

Ik stuur eigenlijk ook nooit paaskaarten. Deze voor je kleinkinderen zijn wel erg leuk.
Groetjes Nicolette

Hermien zei

Super leuke creaties voor je kleinkinderen Nelleke. Ik stuur soms paaskaarten maar dat zijn er maar enkele...dit jaar heb ik de dames van het dt-team van K&K een kaartje gestuurd.

groetjes Hermien

marja kenter zei

Oh, wat heb je dit weer leuk bedacht. Ze zien er allebei echt heel verschillend uit en... iets in een opwelling kopen bij de AC-T...nee hoor dat herken ik helemaal niet 🤣🤣🤣🤣🤣
Voor jullie ook hele fijne Paasdagen en liefs

Daphne zei

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook in kocht deze stans (en heb het nog nooit gebruikt🥵)
Heel erg leuk, je kaartjes.
Wat een goed idee, ik ga dit opslaan dan kan ik het misschien volgend jaar liften.

Henriët zei

Wat leuk deze haasjes op een broodplank. Het zijn 2 vrolijke Paaskaarten geworden.
Gelukkig kan ik me bij de A tegenwoordig heel goed inhouden wat stansjes betreft. Die koop ik er niet meer omdat ik ze toch weinig of niet gebruik.
Fijne Paasdagen!
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Heel leuke paaskaarten, ze zijn erg vrolijk. En ze zijn erg gewaardeerd, daar doe je het toch voor.
Fijne Paasdagen!

Claudia's kaartjes zei

leuke paaskaartjes heb je gemaakt.

Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Elle-Jeanne zei

Leuke paas creaties Nelleke.
Ik heb in totaal 10 kaarten gemaakt voor een tweeling.
Er zijn er een paar geplaatst,maar er volgen er nog een paar.
Fijn paas weekend.
Groetjes Elle-Jeanne

Aartje zei

Ik heb ook nog nooit een paaskaarten gemaakt, maar ik vind deze wel heel leuk.
Groetjes Aartje

Linda Mc Enery zei

I don't normally send out Easter cards either. These are so cute! Such pretty paper and it makes them look completely different! Thanks for sharing them with us at The Paper Shelter!
Linda

Sheryl zei

Great breadboards.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl CRAFT DT xx

dj zei

Way to go shopping your stash...such darling bunny cards!! I am loving that silly little bunny die! Thanks for joining the fun and playing along with our "Spring Has Sprung" challenge over at Shopping Our Stash!! Deb Horst, DT #SOS518