Mijn lijst met blogs

woensdag 20 maart 2024

Bloemen van wc papier

Een nieuwe uitdaging bij de Egel vandaag.
In al die jaren dat ik in het DT team zit van de Egel hebben we deze uitdaging volgens mij nog nooit gedaan. We willen graag bloemen op de kaart zie van WC papier . 
Een leuke opdracht vind ik zelf. Ik stanste een heleboel bloemen uit WC papier, spoot deze nat en liet ik het hart van de bloem een druppel ecoline vallen. Daarna heb ik de bloemen een tijd gedroogd. Dat kwam mij wel goed uit omdat we een midweek weg waren.
Daarna er bloemen van gemaakt en ze een zilverkleurig hart gegeven.
De trelliskaart die bij de liftchallenge gevraagd wordt, keek mij ook nog steeds aan om te maken.
Niet moeilijk en heel leuk om te doen. Op het bovenste gedeelte kwam een uit gestanst raster te liggen, daarop 2 bloemen met wat witte blaadjes. Tot slot een tekst en wat zilveren hartjes. 
Challenge:
Liftchallenge: maak een treliskaart.
Wij hopen natuurlijk weer dat er massaal meegedaan wordt. Op het blog van de Egel zien jullie meerdere voorbeelden.
En GerJanne....... Ik heb ongebruikt wc papier gebruikt hoor! 😊🙊
Tot morgen voor de wekelijkse kerstkaart.
Groet, Nelleke 


 

14 opmerkingen:

Daphne zei

Zo zeg, wat een mooie bloemen, de kleur, wauw, héél sprekend.
Leuk om er zo'n lift challenge kaart van te maken, het zijn de blikvangers op de kaart.
Haha, die laatste opmerking, ik hoop dat GerJanne dat ook gedaan heeft want ik kreeg een kaart met bloemen van wc pakket van haar voor mijn verjaardag 🤪

Irene zei

Superrr gelukt deze prachtbloemen die zó mooi tegen het witte hekje staan!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi deze vrolijke bloemen die tegen het hekje aan groeien Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Leuke kaart en een tof idee om ecoline te gebruiken, zo heb je dus ook droogbloemen :-)

ionabunny zei

Gorgeous card Nelleke. Love your red flowers. Intrigued by this idea so might give it a go. Hugz

Scraptastisch zei

Super mooie rode bloemen zijn het geworden Nelleke en wat staat het mooi op je hekje!!!
xx Gerie

Angélique zei

Je hebt een heel mooie kaart gemaakt met deze bijzondere uitdaging en meteen gecombineerd met de liftchallenge, goed gedaan.

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de prachtige bloemen… als je gebruikt toiletpapier had gebruikt waren de bloemen vast niet zo mooi van kleur geweest. Hi hi… Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

wat heb je dit leuk gecombineerd deze challenges.
mooie bloemen gekleurd met ecoline.
groetjes Alma

Daphne zei

Bloemen van wc PAPIER bedoel ik

GerJanne zei

hahahaha, die Daphne. op haar kaart had ik het niet geschreven. Jouw kaart is heel mooi!
En erg leuk om de liftchallenge ervoor te gebruiken.

Kaartenkraam zei

War een gave uitvoering van de challenge! Die bloemen zijn werkelijk prachtig geworden en een hele goede keuze om de rest in wit te houden!

groetjes van Ank

Marjan zei

Wat een mooie bloemen heb je gemaakt, ze staan prachtig op je hekje! Mooie lift, Nelleke en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

Nicole Parmentier zei

Prachtige bloemen heb je gemaakt van het wcpapier en ze passen mooi bij het hekje van de lift. Hele leuke combi van uitdagingen! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!