Mijn lijst met blogs

zaterdag 9 maart 2024

Verhuisd/New home

Vandaag laat ik 2 verhuiskaartjes zien, die ik vanmorgen geschreven heb.
De broer van Wim krijgt een nieuwe woning waar alles gelijkvloers is, dat is heel fijn voor hem.
Dit grappige plaatje kreeg ik vorige week en vond dit wel van toepassing op hem. Niet dat hij zo gaat verhuizen, wel zei hij dat hij veel veel uitgezocht heeft wat niet mee gaat. Eigenlijk is dit kaartje een klein beetje met een knipoog. Ik moet altijd glimlachen als ik dit plaatje zie. 
Weer het winterpapier van MD gebruikt en daar effen papier bij gevonden.
Het plaatje kwam in de zogenaamde borduurring. Verder nog een sleutel aan een touwtje en meer is voor een man niet nodig.
Challenges:
In onze buurt zijn er de laatste jaren best veel mensen verhuisd, de toch wel oudere generatie. Gelukkig komen er weer jongere gezinnen voor terug. 
Voor deze buurvrouw die naar het dorp verhuisde maakte ik deze kaart. Dezelfde sketch, maar geen plaatje maar een huisje en een bloemetje erbij. Papier van de Action en stipjes en effen papier bij gezocht.
Challenges:
The Sisterhood of Crafters: dots and/or stripes
Groetjes en tot morgen.
Nelleke
 

20 opmerkingen:

Irene zei

Ik vind ze superrr leuk Nelleke, geinig die repeterende cirkels!
XxIrene

Kaartenkraam zei

Leuke verhuiskaarten. Dat plaatje is erg grappig!

groetjes van Ank

karin zei

Leuke verhuiskaartjes heb je gemaakt. Vooral die bovenste is echt een leuke stempel. Die doet me aan mijn vader denken in zijn jonge jaren. Hij reed ook met zo'n 'piele' :) Niet dat hij er van alles op stapelde maar wel erin, de stoelen eruit en maar volladen met voorraad voor de winkel :)
Fijn weekend,
Karin.

Angélique zei

Heel leuke verhuiskaarten.
Pfff, je zal maar zo moeten verhuizen, zoals op het plaatje 😆

Donna Walls zei

2 fun and fabulous cards, he will definitely enjoy receiving his. Thanks for joining in at The Paper Funday Challenge. We appreciate your support!
Donna xx
Paper Funday Challenge
Inspiration Station Challenge
Beautiful Blossoms Challenge

Anoniem zei

Ontzettend leuke kaartjes Nelleke, leuk verzonnen met je restjes.
Dank voor je hulp op mn blog maar ik heb alles al geprobeerd. Edge, Chrome, Firefox en Safari…het werkt niet om de foto’s op mn blog te krijgen, ze komen niet eens tevoorschijn om te uploaden! 🤷‍♀️
Ik werk vaak op mn IPhone en IPad omdat daar ook mijn foto’s staan en dat lukt al 10 jaar goed maar ineens niet meer. Ik snap het niet want als het iets van blogger is moet iedereen het toch merken! Ik weet niet hoelang ik moet wachten tot het wel weer lukt! 😱🤷‍♀️ Niks meer aan hoor!
Fijn weekend, groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Anita van Deur zei

Wat zijn ze leuk beide kaartjes Nelleke.

Trijntje zei

Wat een super leuke kaarten. Mooie schets uitwerking. Het bovenste is zeker erg leuk. Maar het huisje en bloemetje voor je buurvrouw ook. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie verhuiskaarten Nelleke. De bovenste springt eruit door het leuke plaatje en de mooie warme kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Annie H zei

Twee mooie verhuiskaarten hoor, de eerste met z’n leuke plaatje, de andere is dan weer frisser van kleur. Hoe 2 ‘dezelfde’ kaarten toch zo verschillend kunnen zijn, prachtig toch.
Groetjes, Annie

Scraptastisch zei

Twee super leuke verhuiskaarten Nelleke! Gezellig als de buurt weer verjongd hè.
xx Gerie

Marfien zei

Leuke verhuiskaartjes, heerlijk als je alles gelijkvloers hebt . . .

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke verhuiskaartjes, plaatje is idd geinig. maar het huisje op de tweede kaart vind ik ook leuk.
groetjes Alma

GerJanne zei

Leuk dat je deze sketch gebruikte voor verhuiskaarten. En dat plaatje van die auto is super leuk! Fijn voor Wims broer dat hij nu alles gelijkvloers krijgt

marja kenter zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
marja kenter zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
marja kenter zei

Ik vind het ook twee hele leuke kaarten. Mooie kleuren en de bovenste met een heel leuk plaatje.
Fijn weekend nog en liefs

Freubelmina zei

Wat een leuke verhuiskaarten met mooie details.
Dankjewel voor je reactie op mijn blog en een fijne zondag.

Daphne zei

Wat zijn ze leuk.
Ik moet altijd extra kijken als er 2 dezelfde Sketches gebruikt zijn en er toch 2 heel verschillende kaartjes tevoorschijn komen.
Het plaatje, met die berg dozen bovenop die auto is inderdaad een heel leuk plaatje voor een verhuis kaart.
Via deze weg wil ik je ook bedanken voor de mooie kaart voor mijn verjaardag!! Zo leuk, ik kreeg een hele berg post en ben er echt voor gaan zitten om alles te lezen.
Heel gezellig, dank je wel.

Nicolette zei

Leuke kaartjes.
Groetjes Nicolette