Mijn lijst met blogs

vrijdag 22 maart 2024

Tortelduifjes

Maart roert zijn staart is de uitdaging bij knutsels en kadootjes. 
En daar wil ik graag met deze kaart aan mee doen. Het is een huwelijkskaartje geworden, en ik hoop dat het in hun huwelijk niet altijd zo roerig is. 
Het uitgangspunt is het grote rood/roze hart welke ik kreeg en ik denk dat het van een kaart komt en altijd bewaard is gebleven. Daar kon ik wel wat mee, vond er mooi bijpassend papier bij en stanste de tortelduifjes uit. De letters van de namen, een paar hartjes en meer heeft deze kaart niet nodig.
En dan kun je gewoon blij met het resultaat zijn.
Vandaag een rommeldagje in huis. Wat kaarten afmaken, maar eerst begin ik met een wasmand met strijkgoed weg te werken. Van dit soort dagen kan ik zo genieten, vooral als ik drukke dagen heb gehad. 
Groet, Nelleke 


 

16 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Mooie kaart zo in het rood. Dat hart past heel mooi en leuk dat papier erachter in precies dezelfde kleur rood. De duifjes zijn heel schattig.

groetjes van Ank

!neke zei

Heel mooi in deze heerlijke kleur !!!
groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie kaart maakte je, ik heb vandaag ook een rommel/klusjesdag. tussendoor zit ik te kleuren.
groetjes Alma

Anita van Deur zei

Heel mooi dit kaartje de kleur en de duifjes top.

Trijntje zei

Leuke kaart met de tortelduifjes. Echte liefde met het rode papier. Het is zeker leuk om restjes op te maken
Ik zet mijn bakje er vaak bij.. vooral bij schetsen. Een lekker opgeruimd gevoel als de was weer schoon in de kast hangt of ligt. Je hebt altijd eer van je werk. Veel knutselplezier. Groeten Trijntje

Irene zei

LOVE LOVE LOVE 🥰.
Fijn dat het zo'n heerlijke dag was!
XxIrene

Henriët zei

Wat een romantische kaart! Mooi met de witte duiven op het rode papier.
Mijn dagje was net als die van jou. Wat huishoudelijke klusjes en een kaartje geknutseld. Heerlijk zo'n dagje!
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart heb je met die lieve tortelduifjes gemaakt Nelleke. Dat hart past er zeker mooi bij, wie wat bewaart...
Lieve groetjes Miranda

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart met de tortelduifjes Nelleke.
Groetjes Elle-Jeanne

Angélique zei

Een heel mooie kaart, dat hart is hier gewoon voor gemaakt, in ieder geval bewaard gebleven voor deze creatie, alles past zo mooi bij elkaar.
Lekker zo'n dag zonder "moetjes".

Diny zei

Prachtig kaartje met de tortelduifjes Nelleke! Lekker zó n dagje. Ik kan nu niet staan met mijn gipsen been....maar ik heb ontdekt dat zittend strijken ook prima gaat ! Groetjes Diny

GerJanne zei

Wat een leuk kaartje voor het bruidspaar.En wat mooi dat hart. Past zo perfect. En dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

Angelique zei

Wat komt het oudere hart hier mooi tot z'n recht met de tortelduiven ervoor. Je kerstkaart is een schatje geworden met de leuke pinguin.
lieve groetjes Angelique

Monique zei

Je kaartje is prachtig Nelleke. Dat dat bewaarde hart zo matched met het papier... daar wordt je ook blij van.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaart Nelleke, een mooie hart is het,bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Colien zei

Wat een mooie persoonlijke kaart! Ik kreeg even een flash-back naar de XOXO-uitdaging op het 4 Season blog met dit achtergrondpapier ;)
Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
Grtz Colien